waarschuw redactie
Gebruikersnaam:
bramklundert
Level:
Datum:
woensdag 16 nov 2011, 13:01
Categorie:
Auto & Vervoer - Overig 
Reacties:
6
Trefwoorden:
HEMA, Verzekeringen, Onbenulligheden 

HEMA Verzekeringen is volledig overgegaan op Internet,hierdoor zijn ze telefonisch niet meer bereikbaar voor verzekeringsvragen.

1 Dit gebeurde zonder aan te geven hoe wel te communiceren.

2 Het schijnt dat er een speciaal eigen gegevensaccount is op de Server van de HEMA maar ik kan daar niet bij zonder gegevens.

3 Doordat de HEMA geen grijskentekenauto's verzekerd, moest ik op stel en sprong een andere verzekering vinden.
Dit is gelukt, maar hoe met de schadevrije jaren ?
en hoe de Verzekering van de oude auto te stoppen ?
Hoe dit te melden aan HEMA Verzekeringen ?

4 Na 4 maanden mailen geeft HEMA Verzekeringen een Loginnaam en Code, maar wel de verkeerde !

5 Na 4 maanden stuurt HEMA Verzekeringen een PDF waaruit blijkt dat ik 7 schadevrije jaren zou hebben, maar ik ben 7 jaar geleden binnengekomen met 13 schadevrije jaren !

6 Via e-mail communiceren is bij de HEMA Verzekeringen een kwestie van puur gokken, je krijgt ontvangstbevestiging of niet, als je die krijgt, zegt dat niets, in de meeste gevallen gebeurd er ook NIETS !!

7 Het blijkt dat de mensen daar volkomen afwezig zijn, misschien een scherm kunnen bekijken om te spelen, niet voor de juiste afhandeling van verzekeringsvragen,

8 Zelfs de eigen HEMA Costumer Service kan geen telefonisch contact maken met de afdeling HEMA Verzekeringen,
Als je geen communicatie hebt, zijn er dus ook geen klachten.

9 Ik heb me gericht tot de FiliaalManager van HEMA Borculo, die alle medewerking verleent, hier idem :
geen Communicatie mogelijk met de afdeling HEMA Verzekeringen.

Heeft u ok het een en ander aan problemen met HEMA Verzekeringen, of heeft u een oplossing voor dit soort problemen ?
( Liefst zonder meeligheid in de vorm van gehoorapparaten laten toesturen )


Met vriendelijke groet

Bram