waarschuw redactie
Gebruikersnaam:
loekje1988
Level:
Datum:
vrijdag 27 aug 2010, 17:15
Categorie:
Elektronica & Telefonie - Aanbieders / abonnementen 
Reacties:
5
Trefwoorden:
hi afzeggen abonnement afkopen telefonie bundel 

Mede bedachte consumenten,

Ik wil al tijden van mijn te dure abonnement af bij hi (hi online 13,5) Dit abo loopt tot Juni 2011. Dus ik heb 2 opties, of afkopen, of het abonnement behouden gewoon deze telefoon als backup gebruiken en binnen mijn bundel blijven bellen. Nu bel ik vriendelijk met de man of hij per 2010 Juni het abo wil afzeggen.Letterlijk: "nee dat kan ons systeem niet aan; het systeem vergeet het als ik nu iets invoer" Je moet of nu afkopen en een dure afkoop som betalen TWV 25 euro "administatie kosten" OF je moet precies 4 maanden voor tijd bellen op net van je dure abonnementje af te kunnen. Ook het verzoek om iets schriftelijk af te leveren zodat ik mijn opties nog eens na kon lezen werden niet gehonoreerd. "De voorwaarden zouden wel ergens op de site staan". Dit ruikt naar oplichting. Wat jullie?

Ik heb mijn ongenoegen en verbazing vriendelijk geuit maar ik werd totaal niet gehoord...

Ook is het service nummer een 06 nummer, daarvoor moet je dus ook nog eens extra betalen, totaal niet klantvriendelijk dus. Het enige wat toch wel positief was is dat ik niet al te lang in de wacht stond voor deze lariekoek.

Bellend consument in nood!