waarschuw redactie kimmytje-91
Gebruikersnaam:
kimmytje-91
Level:
Datum:
donderdag 14 apr 2011, 17:21
Categorie:
Levensmiddelen & Voeding - Eten 
Reacties:
26
Trefwoorden:
Hema, eten, slechte service 

Hallo,

Ik heb op 25-05-2010 een Lekker Weg diner voor twee kaart gekocht voor mijn ouders vanwege hun 23 1/2 huwelijk.
Helaas hebben ze het beide zeer druk en is mijn moeder slecht ter been (artrose).
Dus toen ze hem eindelijk wilde gebruiken 1 maand terug werd hij niet aangenomen in het restaurant waar ze wilde omdat ze niet meer mee doen met die actie.
Nu wilde ik dus de kaart terugbrengen of ruilen en je raad het nooit dat doen ze dus niet!!

Natuurlijk heb ik daarvoor eerst lang contact gehad via de mail over het terugbrengen.
In de mailtjes staat onder andere dat ik hem kan terugbrengen met het aankoopbewijs en als ik die niet zou hebben dan een afschrift want dat geld ook als bewijs.
Nou ik dus wel 5x naar het filiaal geweest en elke keer weer kreeg ik te horen dat ze niks kunnen doen.

Ik kreeg op 09-04-2011 het laatste mailtje binnen van het hoofdkantoor waarin staat dat ik terug met gaan met de afschrift en als er problemen zouden zijn moesten ze in het filiaal maar bellen met het hoofdkantoor.
Dus ik kom daar aan en het eerste wat er gezegd word is:
''Met een afschrift kan ik helemaal niks'' en vervolgens ''Je kan ook iets anders hebben gehaald van €60,-''.
Dus na wel 3x te hebben gezegt dat ze het hoofdkantoor moesten bellen deden ze dan dan eindelijk en wat kwam daar uit.
Ik moest maar thuis het nummer bellen wat er in het boekje staat en die zouden dan het bedrag terug storten en ik moest het doosje maar weggooien.
Dus ik bel na aankomst thuis meteen het nummer maar daar kwam uit: ''Heel spijtig maar ik kan niks terugnemen'' en "Wat er gezegd is kan niet'' en dus zit ik nu met een bon waar ik helemaal niks mee kan en helpen bij de Hema doen ze niet.

Wat vind u hier nou van???
Groeten,
Kimmytje-91