Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: 071anja
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Apr 28, 2015 om 16:35vodafone zeer onbeschoft/onredelijkredacteur je hebt helemaal gelijk. Sorry liet me ook even meeslepen door alle onwaarheden die gezegd werden en ergerde me ook aan de dingen die erbij gehaald werden. Nogmaals mijn oprechte excuus hiervoor
-
Apr 28, 2015 om 16:32vodafone zeer onbeschoft/onredelijkcrewmember, En jij doet uitspraken die je niet waar kan maken om vervolgens weer met iets ander te komen. Dan durf jij iets over mij te zeggen!!! Je had cabaretier moeten worden was ik in ieder geval komen kijken, want je bent erg lachwekkend. Ik stop met reageren op je totdat je komt met de scheldwoorden die ik gebruikt zou hebben.
-
Apr 28, 2015 om 15:33vodafone zeer onbeschoft/onredelijkDUS GEEN GESCHELD!!! maar een opmerking zoals ieder blijkbaar doet op deze quote. En tijgertje als jij zo denkt over een paar tientjes!!! Dan betaal jij toch die paar tientjes voor de mensen die nu deze mislopen!!! Het blijkt dat jij dat dus geen probleem vind. Geweldig iemand die er zo over denkt. Hoeven wij ons niet meer druk te maken over die paar tientjes. TIJGERTJE doet niet zo moeilijk. Namens alle gedupeerde hartelijk dank.
-
Apr 28, 2015 om 14:40vodafone zeer onbeschoft/onredelijkHe crewmember, wacht nog steeds op je verwijzing naar het stukje waarin ik gescholden zou moeten hebben!!!!! Of is deze opmerking weer z'n blabla moment dat je gewoon even wat wil schrijven ook al zijn het dan onwaarheden
-
Apr 28, 2015 om 12:31vodafone zeer onbeschoft/onredelijkCarola, dat iets wijzigt heb ik geen problemen mee. Wel dat ik geen keuze had. Als ik jaren lang bij jou werkzaamheden verricht naar tevredenheid maar er veranderd iets dan geef ik jou van te voren de keuze of je dat wil of niet. Ik ga niet eerst werken en dan later zeggen ja maar de meeste klanten vinden dat fijner. En als je dan vervolgens daar over een klacht bij mij neer legt zal ik zeker dit naar tevredenheid proberen op te lossen. In ieder geval zal ik inhoudelijk ingaan op je klacht. Mijn visite plaatje is dat ik wel oren heb naar eventuele klachten van klanten. Dus maak je geen zorgen om mijn visite plaatje deze is meer dan perfect en levert nog steeds goed mond op mond reclame van daar dat ik hier geen reclame hoeft te maken. Maar jij denkt dis anders over service naar je klanten toe. Dit is voor jou bedrijf dus negatieve reclame
-
Apr 28, 2015 om 12:02vodafone zeer onbeschoft/onredelijkCrewmember, Ieder mens heeft zijn eigen maatstaven....maar recht is recht en krom is krom. Als onze klanten niet te vrede zijn en wij zouden dat niet op een correcte manier oplossen dan hadden wij al lang failliet geweest. Ik wil dat stukje service waar je als klant recht op heb en die krijg ik niet, ondanks div. klachten en telefoontjes. Jij op een gegeven moment is dan de rek eruit.
Graag wil ik wel van jou willen weten waar ik dan gescholden zou moeten hebben!!!! Boos worden en schelden zijn 2 verschillende dingen. MAAR IK BEN REUZE BENIEUWD!!! -
Apr 28, 2015 om 11:53vodafone zeer onbeschoft/onredelijkHoi Vera, Bedankt voor je reactie. Wat ik nu zo raar vind is dat ik al jaren klant ben bij vodafone en ook altijd btw vermelding op de rekeningen had. Aangezien het niet voor het bedrijf van ons nodig was een zakelijke rekening te nemen hebben we dat al die tijd dus zo gelaten. Want ook met het prive abonnement mochten wij de btw aftrekken. Ik vind het gewoon vreemd dat het niet mogelijk is mij als nog van een factuur te voorzien met BTW. Ik heb ook een klacht ingediend 3x hiervan ook nrs. van jullie gekregen maar inhoudelijk is daar niks mee gebeurd. Ook zijn deze klachten niet terug te vinden in my Vodafone. In deze klachten heb ik dus voorgesteld en ook inmiddels gedaan, dat ik de rekeningen van febr. en mrt terug laat halen en dat jullie een herinnering sturen voor deze twee facturen met BTW. Dit moet toch gewoon mogelijk zijn denk daarbij ook aan een stukje service naar je klanten toe. Zodra ik deze facturen heb zal ik per direct deze overmaken. Hoop dat jij wel instaat bent om dit in orde te maken. Gr. Anja
-
Apr 25, 2015 om 12:33vodafone zeer onbeschoft/onredelijkDe link heb ik pas gekregen nadat ik geklaagd had over de facturen febr. en mrt.. Ik heb deze link voor deze maanden te laat ontvangen. Zoals ik al eerder gezegd heb....deze link was eerst nog naar een verkeert Email adres gestuurd. En ook heb ik al eerder gezegd dat ik deze link gebruikt heb en dat voor de komende maanden er dus wel een goede factuur moet uitrollen. Maar dat in de Email van VODAFONE de suggestie gewekt wordt dat je met deze link ook nog een btw factuur kan krijgen van de maanden febr. en mrt. terwijl dit niet het geval is. Wat betr. een prive abonnement die zakelijk gebruikt wordt, dit liep al jaren zo en er was nooit een probleem. Ook de belasting had daar geen moeite mee. Ik heb niet nooit omgezet omdat het geen probleem was en of gaf, toe nu toe dan. Wat is de moeilijkheid nu voor VODAFONE om voor deze maanden de factuur aan te passen. Ik vind als bedrijf dat je je klanten ook verplicht bent een stukje service te verlenen. Jammer dat je nu over met omzetten van de bankrekening begint....is het te veel gevraagd om gewoon te reageren op het geen waar het nu echt om gaat. Er wordt van alles gezegd en bij gehaald waar het totaal niet om gaat. Het gaat er dus om dat een groot bedr. zoals VODAFONE niet in staat is 2 nieuwe goede facturen te sturen. En dat er allerlei andere fouten gemaakt worden en als ik hier dan over bel of schrijf dit beantwoord wordt met nog meer fouten. DAAR GAAT HET OM en niet om al dat andere wat erbij gehaald wordt
-
Apr 25, 2015 om 11:25vodafone zeer onbeschoft/onredelijkMisschien begrijp ik die ironie niet omdat ik het gedrag van VODAFONE ook alles behalve ironisch vind. Wat ik wel snap is dat jij tijgerje iets zegt(ook al is dit ironisch bedoeld) vervolgens het af laat weten als ik dan zeg..doe maar. Daar ga je dan niet meer op in en mee aan de slag. Je geeft opmerkingen die niks meer met mijn zaak te maken hebben maar die persoonlijk worden. Maar nogmaals zet maar een werkgroep op met je grote mond. Als je dat gedaan heb praten we verder
-
Apr 25, 2015 om 09:50vodafone zeer onbeschoft/onredelijkOke tijgertje, we gaan sarcastisch doen!!!! Dat zegt meer over jou dan over mij. Maar een actiegroep lijkt me wel wat. Noem hem maar Laat de directeur van klantenservice VODAFONE HARRY gewoon even contact opnemen met de klant. ZO ben benieuwd of je de daad bij je praatjes voegt.