Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: Fiori
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Apr 13, 2024 om 22:42Opgelicht door woneninterieur.nl... heeft iemand zijn geld wel teruggekregen?Wat je zegt, Trustpilot gaat hier ook niet vrijuit. Er zou ook een belletje moeten gaan rinkelen als een bedrijf zoveel recensies aanmerkt als onwaar/schadelijk... dan is er gewoon sprake van een patroon.
Wat er lijkt te gebeuren is dat er een soort piramidespel is ontstaan, waarbij hij het geld van nieuwe gedupeerden gebruikt om de meest vocale/dreigende bestaande gedupeerden terug te betalen. ZIjn inzet is: haal de review weg of maak hem positief, dan krijg je je geld. Daarom zie je zoveel kromme 4 en 5-sterrenrecensies waarbij mensen schrijven alsof ze onder schot met geklemde kaken moeten vertellen over hun geweldige ervaring bij het oplossen van deze shitshow... -
Apr 13, 2024 om 19:27Opgelicht door woneninterieur.nl... heeft iemand zijn geld wel teruggekregen?Daar was ik weer... we hebben vandaag ons geld teruggekregen, maar het was daar wel voor nodig dat we enige druk uitvoerden op Tom middels het plaatsen van negatieve reviews. Er werd wel als voorwaarde gesteld dat we de negatieve berichten weg zouden halen. Ik ben hiermee akkoord gegaan, maar het blijkt nog verdraaid lastig. Veel van dit soort fora hebben geen edit/verwijder-knoppen. Afijn, terwijl ik hiermee bezig ben, zie ik dus een bericht in mijn mailbox dat mijn negatieve review op Trustpilot door Tom is gerapporteerd:
"Bedankt voor je Trustpilot-review over woneninterieur.nl.
woneninterieur.nl heeft je review gerapporteerd, omdat deze schadelijke of illegale inhoud bevat.
Wat betekent dit?
We willen dat iedereen zich thuis voelt op onze site en we staan geen inhoud toe met haatzaaiende uitlatingen, discriminatie, bedreigingen of geweld, obsceniteiten, smaad of inhoud die verband houdt met terrorisme. Daarom hebben we je review tijdelijk verborgen terwijl we dit onderzoeken.
Wat is de volgende stap
Ons Content integrity-team beoordeelt de review en laat je zo snel mogelijk weten wat de uitkomst is. Als de review in strijd is met onze richtlijnen, wordt deze van Trustpilot verwijderd. Als er echter niets aan de hand is, zetten we de review weer online."
Dit heeft bij ons de laatste sympathie die ik nog kon opbrengen doen verdwijnen. We laten ons niet op deze manier wegzetten als oplichters of haatzaaiers. Deze man spoort niet en moet echt even in de spiegel kijken (en daarna faillisement aanvragen, want dit moet gewoon stoppen).