Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: Hanswarners
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Apr 1, 2018 om 10:14Zeer slechte ervaring met alarm centrale OHRABedankt voor jullie commentaren, ik had blijkbaar verkeerde verwachtingen van een hulpdienst en die is door jullie nu bijgesteld
-
Mar 31, 2018 om 21:42Zeer slechte ervaring met alarm centrale OHRAJa ik had dacht ik een heel goede reisverzekering afgesloten Natuurlijk zijn wij uiteindelijk bij de ambassade terecht gekomen en natuurlijk hebben wij uiteindelijk geld gekregen maar van de reisverzekering heb ik niets gemerkt. Waar betaal je dan veel geld bij de verzekering voor als je het uiteindelijk allemaal zelf moet Oplossen? En ja we hadden de spullen in twee tassen omdat er geen kluisjes waren en de deuren van de kamers ook niet stevig waren We hebben filmbeelden waarop de beroving staat, dat doen ze heel slim.Maar terug naar het onderwerp welke verzekering helpt je goed? Trouwens het hotelpersoneel was ook niet erg bereid om wat te doen
-
Mar 31, 2018 om 20:45Zeer slechte ervaring met alarm centrale OHRAJe staat in Buenos Aires je hebt geen paspoort, geen telefoon, geen geld, geen creditcard, je spreekt geen spaans en zij spreken in het algemeen geen engels Wat doet een alarm cetrale dan? Ohra doet niets je hoort en ziet niets van ze. Uiteindelijk bij ambassade terecht gekomen en laissez-passer gekregen waarmee je naar huis kunt. Ohra is nu aan het uitzoeken wat ze ons moeten vergoeden. Ook dat duurt lang. Ik had verwacht dat ze je zouden helpen bv waar is ambassade, hoe kom ik aan geld, hoe krijg ik eventueel nieuwe tickets terug naar Amsterdam, je gerust stellen je bent in paniek etc etc