Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: SophievE
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Dec 6, 2015 om 12:30Schade door Helpling
Ik heb ook hele vervelende ervaringen met Helpling.
- Ik heb via de drie doldwaze dagen een voucher gekocht voor 3 uur schoonmaken. Inmiddels heb ik 4 afspraken gemaakt en ze zijn allemaal niet doorgegaan: de eerste was op 7 nov, toen was de schoonmaker ziek. De vervangende afspraak had ik telefonisch gemaakt en die was niet in het systeem opgeslagen. De derde (vervangende van de vervangende) afspraak was wederom niet in het systeem opgeslagen. De vierde afspraak (vandaag) ging niet door omdat de schoonmaker alweer ziek was. De mevrouw van de helpdesk zou een vervangende schoonmaker proberen te regelen en me terugbellen. Dat is inmiddels 3 uur geleden en ik heb nog niks gehoord.....
Ik heb het compleet gehad met Helpling en wil mijn geld terug. Inmiddels voor de zoveelste keer een halfuur in de wacht gehangen (ik zou eerste in rij zijn) en geen gehoor. Soms heb ik meer dan een uur in de wacht gehangen zonder gehoor. Dit is gewoon oplichting!!
- Ik heb via de drie doldwaze dagen een voucher gekocht voor 3 uur schoonmaken. Inmiddels heb ik 4 afspraken gemaakt en ze zijn allemaal niet doorgegaan: de eerste was op 7 nov, toen was de schoonmaker ziek. De vervangende afspraak had ik telefonisch gemaakt en die was niet in het systeem opgeslagen. De derde (vervangende van de vervangende) afspraak was wederom niet in het systeem opgeslagen. De vierde afspraak (vandaag) ging niet door omdat de schoonmaker alweer ziek was. De mevrouw van de helpdesk zou een vervangende schoonmaker proberen te regelen en me terugbellen. Dat is inmiddels 3 uur geleden en ik heb nog niks gehoord.....