Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: _interpolis_
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Oct 22, 2014 om 11:59Royement verzekeringen[quote=swift76 schreef op maandag 20 okt 2014, 17:06]Beste Interpolis,
Fijn dat via dit forum er wel een directe reactie komt vanuit Interpolis. Namelijk op geen enkele manier krijg ik contact met jullie. Telefonisch word ik doorverbonden naar de Rabobank, ook als ik voor een andere optie ga, zodra bekend is dat ik via de Rabobank alles heb lopen...doorverbinden!
Klacht indienen via klachtenformulier op jullie site geeft hetzelfde resultaat.
Op dit moment is dit verhaal als het goed is vandaag geescaleerd naar een teamleider binnen de Rabobank en deze zou dit opnemen met een casemanager van jullie kant. Ik wacht de uitkomst hiervan even af.
Dinsdag ontving ik uw e-mail met de stukken. Bedankt daarvoor! Ik heb meteen bij Verkoopondersteuning en bij Debiteurenmanagement vragen gesteld om helder te krijgen wat er nu is gebeurd en op welke manier wij u verder kunnen helpen. Op de reacties wacht ik nog. U ontving van mij ook een ontvangstbevestiging met mijn contactgegevens. Mocht u vragen of opmerkingen hebben, dan kunt u rechtstreeks contact met mij opnemen. -
Oct 20, 2014 om 16:37Royement verzekeringenBeste,
Hartelijk dank voor uw melding op dit forum. Wij stellen het op prijs dat u de moeite hebt genomen uw ongenoegen kenbaar te maken.
Graag laat ik uw klacht onderzoeken. Kunt u mij uw polisnummer laten weten? Dan kunnen we kijken wat er nu mis is gegaan. U kunt mij mailen via klachten@interpolis.nl. Alvast bedankt voor uw reactie.
Met vriendelijke groet,
Klachtenmanagement Interpolis -
Sep 1, 2014 om 15:21interpolis verzekeringen[quote=ama53hen schreef op vrijdag 29 aug 2014, 11:27]Interpolis heeft een nieuw systeem ingevoerd voor opstal-en inboedelverzekeringen.
Er worden geen verzekerde bedragen meer gegeven.
Mijn premie voor de opstalverzekering is gehalveerd maar ik weet dus niet voor hoeveel het huis is verzekerd.
Inboedelverzekering hetzelfde verhaal.
Beste meneer of mevrouw,
Het klopt dat we voorheen op de polis bij woonhuis en inboedel een verzekerd bedrag lieten zien. Omdat er nu standaard garantie tegen onderverzekering is (wat betekent: onbeperkt gedekt), is dat niet meer nodig. U vindt meer informatie hierover op uw polis en in de documentatie die u bij uw nieuwe polis ontving (‘Wat verandert er voor u?’ overzicht).
Bij een schade keren we dus uit op basis van de hoogte van de schade, en niet op basis van andere dingen zoals de WOZ-waarde.
Meer informatie over de verandering in onze woonverzekeringen vindt u hier: https://www.rabobank.nl/particulieren/producten/verzekeren/vernieuwde_woonverzekeringen/voor_welk_bedrag_zijn_woonhuis_en_inboedel_verzekerd.
Hebt u nog vragen, stelt u deze dan gerust!
Met vriendelijke groet,
Interpolis -
Apr 5, 2013 om 12:15zorgplicht verzekeringOnder nieuwe klanten verstaat Interpolis, alle klanten die een verzekering aanvragen voor een woonhuis in Portugal. Dat geldt ook voor Corine. Ook zij heeft alle informatie vooraf van ons ontvangen.
-
Apr 5, 2013 om 11:43zorgplicht verzekeringInterpolis geeft alle nieuwe klanten duidelijke klantinformatie bij het sluiten van de verzekering. Wij reiken de brochure - het verzekeren van woonhuizen in Portugal - uit. Daarnaast ondertekenen klanten een offerte van CA Seguros voor akkoord. Als klant weet je dat Interpolis geen verzekeraar is en welke rol Interpolis speelt bij schade.
-
Apr 5, 2013 om 10:06zorgplicht verzekeringInterpolis is uitsluitend tussenpersoon voor de Portugese verzekeraar CA Seguros. CA Seguros eist voor schaderegeling een certificaat dat GNR (gemeentepolitie) afgeeft. Dit certificaat beschrijft de datum en tijdstip van de overval aangevuld met wat er is gebeurd. Dit certificaat bevat ook de lijst van de gestolen voorwerpen. Voordat GNR genoemd certificaat afgeeft moet de klant aangifte doen van de overval bij de GNR, samen met een lijst van alle gestolen voorwerpen. De GNR geeft dit certificaat alleen af aan degene die de overval heeft gemeld, de gedupeerde. Niet aan een verzekeringsmaatschappij.
De GNR was destijds als eerste ter plaatse maar heeft geen rapport opgemaakt. De overval is van de GNR over genomen door de PJ (recherche). GNR en PJ spreken elkaar tegen en willen niet meewerken.
Interpolis kan, als tussenpersoon, helaas niets doen. De klant is verzekerd bij CA Seguros en deze maatschappij bepaalt de schaderegelingprocedure. Interpolis heeft hier geen enkele zeggenschap in.
CA Seguros heeft vanaf het begin aangeven het genoemde certificaat nodig te hebben voordat zij tot schadeafwikkeling overgaan. -
Jan 22, 2013 om 09:19schadevrije jaren InterpolisBeste Tino24
Kunt u ons het polisnummer van uw Interpolis Alles in één Polis® laten weten? Dan kan ik intern na laten gaan wat er precies aan de hand is. Ik koppel het antwoord desgewenst terug hier op het forum.
U kunt uw reactie sturen aan klachten@interpolis.nl. Mijn excuses voor het extra ongemak en alvast bedankt voor uw reactie.
Met vriendelijke groet,
Klachtenmanagement Interpolis -
Jan 21, 2013 om 11:04schadevrije jaren InterpolisBeste Lex H,
Kunt u ons uw polis- of schadenummer nummer van laten weten? Dan kunnen wij intern na laten gaan wat er precies aan de hand is. Wij koppelen het antwoord desgewenst terug hier op het forum.
U kunt uw reactie sturen aan klachten@interpolis.nl. Onze excuses voor het extra ongemak en alvast bedankt voor uw reactie.
Met vriendelijke groet,
Klachtenmanagement Interpolis -
Nov 14, 2012 om 11:57Dienstverlening Rabo Bank[quote=spoekie999 schreef op maandag 5 nov 2012, 17:04]Ik ben verzekerd bij Interpolis. De verzekering heb ik afgesloten via de RaboBank. Het totaal verzekerd bedrag is exc assurantiebelasting 940 euro. Daarbij komt nog een bedrag bovenop voor de dienstverlening bij van de RaboBank van 168 euro. Voor dat bedrag hoeft de RaboBank alleen 4 A4tjes uit de computer uit te draaien. Is dit bedrag normaal of kan ik beter overstappen naar een andere verzekering?
Beste meneer of mevrouw,
U geeft aan dat u het er niet mee eens bent dat u samen met de verzekeringspremie voor uw Alles in één Polis ook een vergoeding betaalt aan de Rabobank voor de dienstverlening. Graag geef ik hier onze reactie.
De Rabobank en Interpolis staan samen voor transparante vergoeding. U kunt bij de Rabobank voor vragen en advies terecht via internet, telefoon of via de bankkantoren. Ook geven zij u inzicht en overzicht van uw verzekeringen op Rabobank.nl, waar u ook uw verzekeringen zelf kunt aanpassen. Hiervoor ontvangen zij een vergoeding.
Deze vergoeding was voorheen gekoppeld aan de premie (in de vorm van een provisieprecentage) en dat is nu veranderd. Rabobank en Interpolis hebben gekozen voor een vaste vergoeding per afgesloten verzekering voor de werkzaamheden van de Rabobank. Dit is in onze ogen rechtvaardiger dan een vergoeding (zoals eerst gold) die afhankelijk is van het premiebedrag van uw verzekeringen.
Uw lokale Rabobank kan u alles vertellen over de genoemde dienstverlening en het bedrag dat zij daarvoor ontvangen. Als u hier meer informatie over wilt, kunt u contact opnemen met uw adviseur van uw lokale Rabobank.
Met vriendelijke groet,
Interpolis
(klachten@interpolis.nl) -
Jun 25, 2012 om 12:50rabobank cq interpolis, melkkoeDe Rabobank treedt op als tussenpersoon. Dit betekent dat de Rabobank voor u bemiddelt bij het afsluiten en wijzigen van de diverse verzekeringen. De Rabobank staat voor een transparante vergoeding die in lijn is met de dienstverlening die zij leveren. Daarom geven we u inzicht in wat u betaalt voor deze dienstverlening als tussenpersoon van uw verzekering. Eerder betaalde u voor deze vergoeding een percentage van de premie. Nu vindt u dit bedrag terug op uw polisblad als een vaste vergoeding. Dat is wel zo duidelijk.
U kunt bij de Rabobank voor vragen en advies terecht via internet, telefoon of via de bankkantoren. Ook geven zij u inzicht en overzicht van uw verzekeringen op Rabobank.nl, waar u ook uw verzekeringen zelf kunt aanpassen. Hiervoor ontvangen zij een vergoeding. Uw lokale Rabobank kan u alles vertellen over de genoemde dienstverlening en het bedrag dat zij daarvoor ontvangen. Als u hier meer informatie over wilt, kunt u contact opnemen met uw adviseur van Rabobank.
U geeft aan de dienstverlening niet ervaren te hebben. Dat kunnen we ons voorstellen. Als uw verzekeringen op orde zijn en er gebeuren geen ingrijpende wijzigingen, maakt u waarschijnlijk minder gebruik van onze dienstverlening. Maar als uw situatie verandert of als er iets gebeurt, dan kunt u altijd op ons rekenen.