Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: aaunited
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Aug 27, 2014 om 11:35Mijn adres is geregistreerd als wanbetalerik heb daar ook last van. Ben intussen geholpen door mijn sim only abo af te sluiten bij belcompany. ze hebben een op bepaalde abo's geen creditcheck. ga even langs zou ik zeggen. dat is je enige tijdelijke oplossing.
-
Mar 7, 2014 om 13:17Ik zoek een goede telefoonproviderHet is een logische gedachte om de provider te blaimen, maar heb jij je kaart ook geprobeerd in een ander toestel. Wellicht ligt het probleem bij de 3G antenne in het apparaat. Laat dat eens nakijken. denk dat ze dat bij Vodafone wel laten doen bij de reparatieafdeling.
-
Feb 12, 2009 om 23:45telefoon total loss na reparatieJa, waarom denk je dat Tmobile altijd een bewaker in de shop heeft. Die zal er niet voor niets staan. Die hebben er denk ik elke dag mee te maken.