Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: adri72
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Sep 8, 2014 om 13:03Slechte service Huawei/Dynafix/DynalogicAntwoord van Hollands Nieuwe. Toestel aangeschaft bij BC/Holl.Nwe. 3x3 smart service is afgesloten bij Huawei. Is geen derde aan te pas gekomen. Wel wil HN elke maand 5 euro incasseren voor een tsl wat zij hebben verkocht via BC.
Beste A. Jans,
Wat vervelend om te horen dat je ongemak ervaart met de reparatiedienst. Helaas moet je met klachten betreft Dynafix bij je verkooppunt zijn. Omdat je je abonnement hebt afgesloten bij een derde verkooppartij kunnen wij deze klacht niet behandelen.
Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Het is niet mogelijk om direct op deze email te reageren. Heb je toch nog vragen?
Ga dan naar hollandsnieuwe.nl/klantenservice voor het antwoord op de meest gestelde vragen. Je kunt hier je vraag invullen en zo direct het antwoord vinden. Staat jouw vraag er niet bij? Stel dan je vraag via ons webformulier.
Met vriendelijke groet,
Sensi -
Sep 8, 2014 om 11:21Slechte service Huawei/Dynafix/DynalogicToestel is gekocht bij Bel Company en provider is Hollands Nieuwe. ( Welke is aangeschreven echter zonder reactie) Betaal wel 5 euro per maand voor een GSM die niet gebruikt kan worden.
Bij een volgende aankoop let ik er wel op dat bij evt. reparaties het app. NIET naar Dynafix gezonden wordt anders gaat de koop niet door. Ik had een betere ervaring met Pro Assist. -
Sep 6, 2014 om 15:54Oplichting DynafixDynafix c.q. Dynalogic zijn oplichters. Ze stelen je lader welke bij inzenden medegezonden wordt. En dan zeggen ze dat ze niets ontvangen hebben. Tel. kosten 5 euro
Ik heb een Huawei G6 en deze nog niet kunnen gebruiken.
Krijg hem gewoon kapot terug.