Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: aggie j
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 6, 2013 om 20:04Tele2: Extreem hoge rekening door internetverbruik op één dag.Onze dochter is hetzelfde overkomen. Ook zij heeft Tele 2 als internetprovider. Op 23 januari is er door ipadres 84.241.224.164 9 keer 15 euro van haar rekening afgeschreven. Ook zij had die dag haar telefoon niet gebruikt maar bij terugkomst toen zij hem uit haar kluisje haalde was de accu leeg. Een dag later kreeg zij van tele 2 te horen dat haar limiet bereikt was. Kon vervolgens anderhalve !!! maand niet meer bellen of internetten. Zij heeft aangifte gedaan bij de politie maar die verwezen haar naar Tele 2 die vervolgens niets ondernam ook niet nadat de politie toch contact met hun op had genomen. Elke keer krijg je klantenservice die vervolgens niets kunnen / willen ondernemen.
Tele 2 is op geen enkele wijze behulpzaam geweest dus de service is daar ver beneden peil! Ook het feit dat zij 1,5 maand niet kon bellen vonden wij erg vreemd en onterecht er wordt tenslotte wel maandelijks abonnementsgeld afgeschreven. Nu zijn wij heel benieuwd hoe Tele 2 dit bij jou heeft opgelost.