Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: airin
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Apr 10, 2014 om 18:55Trendy Computers geeft geen garantie voor fabrieksfout. Wat moet ik doen?[quote=lekkerisdat schreef op donderdag 10 apr 2014, 14:08]Stel ze in gebreke, hierna kun je de koop ontbinden. Doe sowieso ook je klacht bij ICTWaarborg (klik even op het linkje op hun site en lees even goed wat er staat).
Verder is het het beste om gewoon rustig en netjes te blijven, boze e-mails gaan het niet oplossen.
ik heb op ICTwaarborg gekeken, maar omdat trendy computers nog de certificering doorloopt die vereist is voor ICTwaarborg gelden die zekerheden nog niet. Betekent dat dat ik er niks mee kan? -
Apr 10, 2014 om 14:37Trendy Computers geeft geen garantie voor fabrieksfout. Wat moet ik doen?Bedankt, ik zal even kijken op die site! Aan de doos mankeerde niks, wel viel me op dat ze de doos van de s3 zelf niet goed hadden verpakt. Het doosje zat in bubbeltjesplastic gewikkeld, maar de ruimte tussen dat ingewikkelde doosje en de verzend doos was wel erg groot. Dat heb ik zo ook verteld. Helaas hebben mijn schoonouders deze weggegooid dus ik heb daar geen bewijs van.