Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: aliye
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Apr 10, 2014 om 16:09Kapotte laptop[quote=mahadma schreef op donderdag 10 apr 2014, 15:30]Met alle respect voor de ziekte(s), maar als ik het verhaal inkort naar de feiten, dan zie ik:
gekocht 20-1-2012.
3 x bij de MM terug geweest maar niet opgestuurd.
De 4 de keer werd de pc dus voor de eerste keer opgestuurd, moederboard vervangen, garantie.
Deze reparatie is volgens u niet goed gedaan.
Weer terug naar de MM met de mededeling garantie verstreken.
Hoe moet en kan ik in deze situatie omgaan? Graag uw hulp alstublieft.
Dit maakt het voor de lezers/antwoorders eenvoudiger om een antwoord te geven. -
Apr 10, 2014 om 14:40Problemen laptopAls het goed is moeten ze je na drie keer reparatie de mogelijkheid bieden om een andere dezelfde of een vergelijkbare product te kiezen of je geld terugbetalen.