Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: allet
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Nov 17, 2015 om 09:42Ziggo TVIk schreef dat ik álle stappenplannen had gedaan carola.83. Dat is inclusief stekkers er uit, alles weer er in, fabrieksinstellingen, opnieuw zenders opzieken, én inderdaad ook uitproberen bij de buren: TV én Humax.
Mijn narrigheid kwam door de reeks adviezen die ik al gekregen had van Ziggo. Excuses. Nogmaals bedankt allen voor het meedenken. Het heeft voor een oplossing gezorgd. -
Nov 17, 2015 om 01:03Ziggo TV[quote=valerius-2 schreef op dinsdag 17 nov 2015, 00:54]Ja hoe programma's en andere zaken via de kabel gaan die dus voor bepaalde doeleinde wel geschikt zijn en deze dus in veelvoud via u kabel moeten worden door gegeven, ja dan zal ook u kabel verbetert moeten worden vooral als die lang zijn dus die een aftakking zij van de de kabel die via u woonkamer gebruikt worden. Maar u kan ook alleen analoog op u slaap kamer bekijken als u daar dus de zoekfunctie eens instelt op alleen analoog wat bij dan wel werk maar digitaal.. dus niet, om dat die kabel wel 10 meter lang is, als dus digitaal in mijn slaapkamer wil bekijken dan zal ik daar dan een betere kabel na toe moet leggen.
Blijkbaar heeft u niet gelezen dat het probleem volledig en op een zeer eenvoudige manier kon worden opgelost. Zonder nieuwe kabels en ook gewoon weer digitaal kijken. Iedereen verder bedankt voor het meedenken, al waren een aantal adviezen overbodig want voortkomend uit niet goed lezen wat er al aan oplossingen gedaan was.
AFGEHANDELD dus. -
Nov 17, 2015 om 00:51Ziggo TV1953 Hartelijk bedankt. Hoewel beide smartcards op actief stonden bij Ziggo, heb ik via het simpele drukken op één knop op hun website bij Mijn Ziggo, de bewuste smartcard kunnen activeren. Het blijft vreemd dat Ziggo zelf deze oplossing niet aanbiedt!
-
Nov 17, 2015 om 00:27Ziggo TV1953 hoe moet ik een geactiveerde smartcard her-activeren?
-
Nov 17, 2015 om 00:19Ziggo TVhenkhh ik was dik tevreden met wat ik had en dat is mij nu ongevraagd afgenomen. Ik kan en wil niet een nieuwe kabel of versterker aanschaffen. Ik vind uw antwoord niet klantvriendelijk, wél erg Ziggo gericht.
De smartcard is geactiveerd, wat ik al noemde, alle mogelijke opties zijn gedaan en Ziggo laat het naar mijn mening afweten -
May 20, 2015 om 17:39Tyneside telefoon?Dank voor uw antwoord. Ik weet wel wat ik wel/niet moet doen met dit soort telefoontjes. Ik ben alleen verbaasd dat het op deze manier kan. Ik wist niet dat er een soort bedrijfje achter zit dat deze mogelijkheden zo veel makkelijker maakt.
-
Jan 5, 2014 om 23:46Ziggo Uitzending GemistHet is mij duidelijk nu
-
Jan 5, 2014 om 23:24Ziggo Uitzending GemistIk ben niet op zoek naar Uitzending Gemist Valerius-2, wat bedoel je met je antwoord?
-
Jan 5, 2014 om 21:57Ziggo Uitzending GemistEn omdat de RTL XL app van RTL is, kun je het daar gratis bekijken, begrijp ik het dan goed?
Ziggo mag het niet gratis doorgeven aan zijn klanten en RTL mag dat via de eigen app wel.
Best krom gedacht....van RTL dan in dit geval blijkbaar. -
Jan 5, 2014 om 20:59Ziggo Uitzending GemistWat ik al schreef: getty, via de app op iPad en van Samsung TV is b.v. dit programma gratis terug te zien. Dat is de reden dat ik niet begrijp waarom Ziggo er dan extra geld voor vraagt. En edrick3, ik vroeg me af of dit de normale gang van zaken is bij het terugkijken van allerlei programma's. Waar zit dat verschil nou waarom je bij Ziggo extra moet betalen en het via de app gratis terug kunt zien?