Antwoorden gegeven door: ambtenaar
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Nov 22, 2012 om 17:22400hz of 800hz lg tvHeeft het verschil tussen deze 400 en 800 Hz niet te maken met het opnieuw opbouwen van beeldlijnen in het scherm? Dus een 800 Hz kan de beeldlijnen beter en sneller opbouwen dan een TV met lagere Hz. Dan zou het verschil hoogstens kunnen zien bij sport uitzendingen waar beelden elkaar sneller afwisslen. Een Formule 1 race bijvoorbeeld
-
Jun 9, 2010 om 08:34e mail HotmailMisschien had je het antwoord al ontvangen. Maar gebruik je MSN met gekoppeld hotmail? Heb namelijk veelvuldig hetzelfde probleem. En het is terug te leiden naar MSN,
-
May 20, 2008 om 22:56@HOME
Heb ongeveer 1,5 jaar @home opgezegd vanwege een identiek probleem. Ik kon toen geen e-mails versturen naar AOL accounts. Dit omdat @home als providor, de benodigde aanvragen, bij AOL niet had ingediend. Dit probleem heeft zo'n 3 maanden geduurd. Zal maar niet zeggen hoe klantvriendelijk @home kan zijn, zeker die geweldige helpdesk waar je meer geld kwijt bent dan dat je een antwoord krijgt. Na 3 maanden was het probleem pas opgelost. En vervolgens na 6 maanden, hetzelfde verhaal, Daarom heb ik een andere providor genomen die wel het fatsoen heeft om de klanten te woord te staan. Kijk eens op deze site, daar spreken ze ook over jullie problemen.
http://www.troublesathome.nl/logboek/discus/messages/3/6367.html
-
Oct 11, 2007 om 22:26HELP! Hoe kom je zo snel mogelijk van @home af?
@home is inderdaad altijd een probleem. Slechte service en ondeskundig en ongemotiveerd personeel bij de helpdesk. In deze situatie heeft een ingebrekestelling niet altijd het gewenste effect. @home weet namelijk verdomd goed dat het bedrag veel te weinig is om en proces te gaan voeren. Dat is ook de reden dat ze hun klanten als vuil kunnen behandelen. Maar ik zou toch een ingebrekestelling sturen en daarin een eindtermijn noemen. Vervolgens bij geen effect, de betaling stopzetten omdat @home een ondeugdelijk product levert.