Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: andruth
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 5, 2015 om 10:30Mag ING dat zo maar.[quote=ingwebcare schreef op donderdag 5 mrt 2015, 08:33]Beste Andruth,
Wat een vervelende situatie. Ik snap dat je hier van baalt! Je kunt de limiet van je card ook wijzigen op een ING-kantoor. Dat lijkt mij een mooie oplossing. Een overzicht van ING-kantoren vind je hier: http://bit.ly/1vxOjyO
Ik hoop dat het zo lukt! Excuses voor het ervaren ongemak.
Groet,
Gerard– ING Webcare team (www.ing.nl/webcare) -
Mar 5, 2015 om 10:29Mag ING dat zo maar.[quote=andruth schreef op woensdag 4 mrt 2015, 15:05]Geachte lezers,
Mag ING bank mij bepaalde services weigeren, waar ik wel voor betaal via abonnement, alleen omdat ik als dove geen gebruik kan maken van een gewone spraaktelefoon. In mijn geval wordt ook een tekstbericht geweigerd.Ik vind dat discrimineren van clienten met een handicap. Die bank denkt daar anders over. -
Mar 5, 2015 om 03:29Mag ING dat zo maar.De beantwoorders van mijn vraag of ING discrimineerd vragen bijzonderheden. Ik wil natuurlijk niet mijn hele financiele hebben en houden zomaar op internet zetten. In het kort komt het hier op neer. Ik heb een creditcard en een van de "voordelen" is dat je op die card extra credit kunt krijgen. De kosten voor het gebruik van die card zijn 16,50€ per kwartaal.
Een voorbeeld een horende wil 3000€. Procedure is dan hij belt ING en vraagt dat bedrag. De aanvraag wordt gecontroleerd en bij goedkeuring is het bedrag binnen 5 werkdagen op zijn rekening bijgeschreven.
Nu wil een dove 3000€. Bellen kan dus niet. Hij laat het zijn vrouw proberen maar dat wordt niet geaccepteerd hij moet zelf bellen. Dat kan dus niet. Schriftelijk aanvragen wordt ook niet geaccepteerd. Als hij dat bedrag toch wil moet hij 3 keer naar een ING pinautomaat en daar 3 keer 1000€ opnemen. Maximum bedrag per dag is 1000€. Dat kost 3 keer 4,50 administratiekosten plus drie keer 10 km. rijden naar de dichtsbijzijnde ING pinautomaat. Plus parkeren enz. Dat scheelt nogal met de kosten die een horende moet maken n.l. een telefoontje, daarom noem ik dit systeem van de ING discriminatie van een dove client. -
Oct 18, 2013 om 06:47Wegenwacht[quote=digioma schreef op donderdag 17 okt 2013, 11:22]Je hebt er bewust voor gekozen pas lid van de ANWB te worden als de nood aan de man komt.
Zo-iets als een brandverzekering afsluiten wanneer je huis in de fik staat.
Zo bouwt de ANWB geen bedrijfskapitaal op. Die Wegenwachter moet ook betaald worden en wordt niet pas aangenomen als er een melding komt.