Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: anna84
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Nov 5, 2014 om 19:28Geschil met winkelier, tips welkom!Hallo,
Nog even een laatste update naar aanleiding van mijn klacht.
De dekens heb ik opgestuurd naar de maker: Harry's Horse, op eigen kosten, zij hebben de dekens getest en ik heb van hen 5 nieuwe betere en duurdere dekens terug gekregen, keurig opgelost door hun.
Agradi zal van mij nog wel een stevig bericht ontvangen want ik lees op hun review site meerdere dezelfde klachten.
Wat mij ook opviel was dat een vriendin van mij gereageerd had op de tijdlijn van Agradi dat zij klant af wou worden door wat er met mijn klacht gebeurd was, deze slechte reviews worden na korte tijd online gestaan te hebben direct verwijderd....Voor mij zegt dat dan al meer dan genoeg.
Maar voor ons is dit gelukkig opgelost op een nette vriendelijke manier, bedankt voor alle tips en reacties die ik heb mogen ontvangen! -
Oct 10, 2014 om 18:28Geschil met winkelier, tips welkom!Ik heb alle 4 dekens in gebruik genomen tegelijkertijd, 4 paarden, 4 dekens waarvan 2 dus binnen 2 dagen defect dus ik had jammer genoeg geen ongebruikte dekens want ja, 1 dag op of alleen al gepast is ook al in gebruik genomen...
Baal enorm want je staat als consument mooi toe te kijken hoe dit allemaal gebeurd, daarnaast geschrokken van de reacties van de directeur van zo'n groot bedrijf... -
Oct 10, 2014 om 17:27Geschil met winkelier, tips welkom!Onbegrepen moet natuurlijk niet begrepen zijn ;-)
-
Oct 10, 2014 om 17:20Geschil met winkelier, tips welkom!Hierbij een update: aangezien ik gister nog steeds geen enkele reactie ontving heb ik een keurige brief opgesteld richting Agradi waarin ik mijn verhaal nogmaals doe en mijn verhaal duidelijk uitleg.
Ook geef ik aan dat ik er klaar mee ben en een oplossing wil, ik wil of een alternatief product of mijn geld terug en zeg ook over te willen gaan op ontbinding van de koopovereenkomst.
Het antwoord kwam vanmorgen notabene van de directeur zelf en ik ben geschrokken van zijn taalgebruik, ik citeer: MIJN gedrag was ongepast en niet acceptabel en geven duidelijk een onredelijke houding tegenover Agradi.
Daarnaast gaan ze niks terugbetalen en wijzen ze me op een boel regels etc etc.
Ik moest nu de dekens maar gaan opsturen maar de directeur geeft direct erbij aan dat ze nooit klachten ontvangen en als ik de dekens opstuur en ze worden weer beoordeeld als klacht afgedaan dat ik dan voor de kosten opdraai....
Door het meerdere malen felle contact van de directeur voel ik mij nog totaal niet onbegrepen en er word geen excuses gedaan voor hun houding, enkel ik word aangewezen op mijn houding.
Ik geef aan uit een ondernemersgezin te komen waar klantvriendelijkheid voorop staat, ik krijg als reactie daarop dat het moeilijk te geloven is dat ik uit een ondernemersgezin kom en ik vind de directeur enorm persoonlijk.
Ik geef op een gegeven moment voor de 3e keer aan dat ik een alternatief wil voor het opsturen van de dekens aangezien ik dan zonder zit en er toch foto's gemaakt zijn?
De directeur geeft aan geen interesse te hebben voor het feit dat ze slecht bekend staan op social media en wat Kassa en Consumentenbond zeggen en adviseren maakt al hellemaal geen indruk(ik citeer het zoals gezegd)
Op een gegeven moment gaat het gesprek nergens meer over en schuift Agradi de schuld bij mij op want ik wil immers de dekens niet opsturen dus het is ons probleem, een verdere juridische zaak en reacties zien zij met veel vertrouwen tegemoet.Ik reageer daarop met de 4e keer de vraag wat het tijdelijk alternatief voor mij is bij opsturen van de dekens aangezien ik niet zonder kan, op die mail ontvang ik reactie van de directeur dat hij geen verder contact wenst en niet meer ingaat op mijn vragen, of ik stuur de dekens op en anders maar niet.
Het spijt me maar ben ik nou gek of is dit gewoon niet normaal?Ik heb nu weer contact opgenomen met de maker van de dekens en heb daar ook de foto's heengestuurd en hoop dat zij mij wel verder willen helpen maar zo niet hebben jullie dan nog tips?Zonder pardon heeft hij tevens onze accounts verwijderd uit het klantenbestand... -
Oct 8, 2014 om 12:09Geschil met winkelier, tips welkom!Excuses ik begrijp dat mijn verhaal zo niet erg duidelijk is, de dekens heb ik gekocht via de webwinkel(groothandel zoals ik benoem in mijn verhaal), de leverancier is de maker van de dekens, dus de ontwerper van de dekens, aangezien ik er niet uitkom met de winkel zelf heb ik rechtstreeks contact opgenomen met de maker van de dekens om te kijken wat die voor mij wil betekenen aangezien dit ook geen goede reclame is voor hun collectie, deze leverancier verwijst mij terug naar de webwinkel.Ik hoop dat het zo wat duidelijker is, mijn excuses.
-
Oct 8, 2014 om 12:03Geschil met winkelier, tips welkom!Hartelijk dank tot zover, het is inderdaad een grote webwinkel, omdat ik hen vandaag nog de kans geef om reactie te doen heb ik de naam van de winkel en de maker van de dekens nu nog achterwege gelaten, helaas is de rekening van het weekend net overgemaakt, als wij dit hadden geweten voor de tijd dan hadden wij de betaling niet gedaan.Nu staan we voor ons gevoel te kijken aan de zijlijn en voelen wij ons afgescheept, ze zeggen overigens ook dat het gaatje in de deken van buitenaf is ontstaan, dus ik vraag me af wat ze daar nou eigenlijk mee willen zeggen, dat de dekens inderdaad zomaar kapot gaan?daarnaast wil ik de 2 dekens die nu nog goed zijn ook terugsturen, ik ben bang dat daar in korte tijd ook defecten aan te pas komen en dan stuur ik ze liever nu in 1 keer terug dan dat ik straks weer van voren af aan moet beginnenMocht ik vanmiddag nog niks horen dan zal ik ze bericht doen dat er enkele dagen tijd word gegeven om betaling te doen aan ons waarop ik de dekens retour zal sturen, gebeurd dit niet dat ik dan verdere stappen zal ondernemen.Ik blijf me erover verbazen hoe zo'n groot bedrijf dit soort klachten en klantcontact afwimpelt.Ik ontvang nog graag meer tips en zal hier up to date houden over de gang van zaken.
-
Oct 8, 2014 om 11:35Geschil met winkelier, tips welkom!Nee zij zijn een groothandel/online webwinkel, dus zowel voor consumenten als wederverkoper, ik ben een gewone consument voor alle duidelijkheid.