Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: annette738
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
May 21, 2015 om 14:29Latissima plus Delonghi NespressoEven voor de duidelijkheid, waar de machine aangeschaft is, maakt niet uit, het is een Nespresso machine aangeschaft in Zwitserland, maar er is wereldwijd service, vandaar dat hij daar gekocht is.
Dat is het probleem ook niet.De machine is eenmalig door Nespresso opgehaald, na enkele malen gebruik gemaakt te hebben van de melkopschuimer is deze wederom defect.Na keurig heen en weer bellen met de klantenservice, geven zij bij de tweede maal defect niet thuis..De machine wordt keurig onderhouden, maar zij geven aan dat mijn tante dan maar na elk bakje moet ontkalken(technische dienst).Wij geven aan dat dit niet zo gaat, zeker omdat wij nog in de garantieperiode zitten, en verzoeken om verder te kijken naar een mankement.Dit wordt wederom niet gehonoreerd.
Wij hebben diverse keurige, doch duidelijke mails verzonden, maar Nespresso negeert ons en geeft ook geen oplossing.Ook het laatste telefonisch consult liep op niets uit.Inmiddels contact gehad met de neef van mijn tante die de aankoop gedaan heeft.Hij gaat nu naar de winkel waar de machine aangeschaft is en brengt gelijk en bezoek aan het hoofdkantoor van Nespresso om zijn beklacht te doen..Hopelijk krijgt hij waar mijn tante recht op heeft, nl een goed werkende machine..Wordt vervolgd.. -
May 21, 2015 om 07:23Latissima plus Delonghi NespressoDit gaat om de machine van mijn tante.De koffiemachine is door haar neef aangekocht in Zwitserland.
Wij kunnen dus niet zomaar naar de winkel.
Ik ga de winkel bellen/aanschrijven, maar feit blijft dat Nespresso ons niet helpt om naar een oplossing te zoeken en mijn tante in de kou laat staan..Onacceptabel!!Bedankt voor de tip..