Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: armine
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Sep 7, 2015 om 17:16Hotelpas mailt dat ik een abonnement ben aangegaanIk heb zo'n zelfde betalingsherinnering ontvangen. Inmiddels heb ik ook een klacht ingediend bij de Autoriteit Consument en Markt (ACM). Zij kunnen Hotelpas aanpakken als blijkt dat zij de wet overtreden, of consumenten misleiden. In 2013 hebben zij al eens ingegrepen. Ik raad iedereen aan om deze klacht ook te melden bij de ACM. Op de site van de Consumentenbond reageert Hotelpas namelijk doodleuk dat de Consumentenbond onjuiste informatie verstrekt.
-
Sep 7, 2015 om 15:36KLACHT HOTELPASDank voor al uw antwoorden, ik heb nu genoeg informatie! Sommigen van u waren zo vriendelijk om de links mee te sturen naar vraag/ antwoorden van andere gedupeerden.
-
Sep 7, 2015 om 15:24KLACHT HOTELPASDie antwoorden had ik niet gezien! als u geen antwoord wilt geven omdat u vindt dat er al genoeg over is geschreven, doe dat dan ook niet.
-
Sep 7, 2015 om 15:03KLACHT HOTELPASDank voor uw antwoorden. Ik begrijp nu dat er al veel vragen over zijn gesteld. De kribbige en ronduit onbeleefde antwoorden begrijp ik echter niet! Ik heb mij vandaag aangemeld bij deze site en heb er geen ervaring mee. Als u vindt dat er al genoeg antwoorden zijn, kunt u daar ook gewoon naar verwijzen zonder opmerkingen als "We krijgen een beetje genoeg van mensen die te lui zijn om een topic door te lezen"...
-
Sep 7, 2015 om 13:45Hotelpas mailt dat ik een abonnement ben aangegaanIk heb dit weekend een mail gekregen van Hotelpas dat mijn abonnement is verlengd omdat ik daar blijkbaar voor zou hebben gekozen. Bij mijn weten ben ik geen abonnement aangegaan. Ik heb via VakantieVeilingen een kaart gekocht voor 1 jaar, daar stond duidelijk bij "het abonnement stopt automatisch"!
Wellicht heb ik bij het registreren per ongeluk iets anders aangekruist. Ik heb die kaart ook nooit gebruikt, nadat ik de veiling had gewonnen voor 3 euro zag ik na een google sessie allerlei negatieve berichten. Ik vind het raar dat je iets in je algemene voorwaarden kunt verstoppen en mensen zo kunt misleiden.
Wat moet ik nu doen? Ik heb al gemaild naar zowel vakantieveilingen als hotelpas maar als ik niet binnen 5 dagen betaal, gaat het e.e.a. naar een incassobureau.