Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: as12007
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Sep 28, 2015 om 18:49Youfone factuurVoor Tolsma: Er is een extra bewijs, van de rekening van Youfone zelf, dat de beltijden niet kloppen. Ik heb een keer naar een servicenummer gebeld van 70 cent + de gewone kosten van mijn abonnement. Youfone factureert beiden afzonderlijk, bij de 70 cent wordt niet afgerond en staat een tijd van 6.58, bij de kosten voor mijn abonnement wordt wel afgerond, en wel naar 8 minuten, terwijl dat 7 had moeten zijn. Dat lijkt me toch een heel duidelijk bewijs, uit de gegevens van Youfone zelf.
En mijn telefoon klopt gewoon qua gesprekstijd. Om dat heel zeker te weten heb ik dat nagetrokken door naar de opgeslagen gegevens in de telefoons van de mensen die ik heb geveld te kijken. Alles komt op de seconde exact overeen. -
Sep 23, 2015 om 17:53Youfone factuurDat ik over mijn bundel heen kan gaan is het probleem niet, dat kan gebeuren. Ook is het heel normaal dat ze op hele minuten afronden. Wat niet normaal is, is dat het verkeerd wordt afgerond. Zoals ik eerder aangaf heb ik in het begin van de maand een gesprek van 45 seconden gehad, op mijn factuur werd er niet 1, maar 2 minuten afgerekend. En zo is dat voor elk gesprek van langer dan een halve minuut. Dus een gesprek van tussen de 7 en 8 minuten wordt als 9 minuten aangeslagen, terwijl het 8 zou moeten zijn. Een gesprek van tussen de 4 en 5 minuten ronden ze af op 6 minuten in plaats van 5.