Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: astridonmars
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Feb 17, 2015 om 21:03Hi Toestel lease tweede abonnementIk was mijn simkaart ook verloren met het verlies van het toestel en het ging mij er om dat ik zo snel mogelijk weer bereikbaar zou zijn. Ik had er ook op moeten letten, maar ergens vind ik dat de winkel medewerkers mijn contract en voorwaarden erbij hadden moeten pakken. Ik had geen tijd om rustig na te denken over het geen mij verteld was, ik had een telefoon nodig omdat ik bereikbaar moest zijn voor school en werk. Ik heb er nooit bij stil gestaan dat ze ook ongelijk konden hebben. Zoals ik al schreef ben ik in goed vertrouwen op hun mening afgegaan. Ik kan mezelf ook wel voor mijn hoofd slaan dat ik er niet eerder naar gekeken heb.
Ik weet dat ik dan veel meer had moeten betalen, maar de tweede hands waarde van het toestel is toen nooit hoger geweest dan de 425 euro die ik er nu al aan kwijt ben.
Ik heb momenteel alleen nog het tweede abonnement lopen tm november. -
Feb 17, 2015 om 20:22Hi Toestel lease tweede abonnementDat heb ik ook gedaan. Nu heb ik een nota gekregen waarin het overname bedrag van 48 euro wordt genoemd. Dit terwijl ze mij het toestel al in november 2013 hadden moeten laten overnemen.
Van het tweede abonnement heb ik nog nooit gebruik gemaakt. Ik heb die op aanraden van de medewerkers in de HI winkel afgesloten omdat ik anders geen telefoon had om mijn eerste abonnement te gebruiken. Dit terwijl ze mij hadden moeten wijzen op het feit dat ik recht had op een vervangend toestel. Voor dit tweede abonnement betaal ik nu al 15 maanden 25 euro pm.