Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: autokeeg
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 29, 2016 om 12:21Eames Lounge ChairNa een, steeds serieuzer wordende, mailwiseling heeft de leverancier besloten toch maar de garantie correct af te wikkelen, i.e. repareren zonder kosten voor mij. Ik moet wel zelf de stoel naar de meubelmaker brengen en hem ook weer ophalen, maar dat vind ik geen probleem. Dank iedereen voor alle tips.
-
Mar 19, 2016 om 20:32Eames Lounge ChairZoals ik in de oorspronkelijke vraag stel, is het een echte vintage, een Herman Miller, gebruikt dus.
-
Mar 19, 2016 om 18:51Eames Lounge ChairZoekster, bedankt voor het uitvoerige antwoord.
-
Mar 19, 2016 om 14:24Eames Lounge ChairDe zogeheten 'shockmounts' zijn afgebroken, gewoon toen ik er op zat. Had m'n rug wel kunnen breken. Dit euvel komt inderdaad vaker voor: google maar eens 'Eames Chair Repair'.
-
Mar 19, 2016 om 14:06Eames Lounge ChairDank voor het heldere anrwoord. Enne: dik vijf mille is geen uitzonderlijk koopje.
-
Jul 3, 2015 om 20:31Ziggo verhuist nietAch, ik ben verhuisd naar een deel van de stad waar UPC=Ziggo niet langer een monopolie heeft...
-
Jul 3, 2015 om 19:33Ziggo verhuist nietInderdaad lang leeggestaan.
-
Jul 3, 2015 om 18:47Ziggo verhuist nietVolgens een techneut bij Ziggo (die het trouwens niet kon veranderen) is er wel digitaal verhuisd, maar geen analoog signaal. En zowel m'n tv rechtstreeks als de tv via de Mediabox melden dat er geen signaal is. Hetgeen dus door Ziggo zelf plompverloren wordt bevestigd.
-
Jul 3, 2015 om 18:15Ziggo verhuist nietWaar gewerkt wordt, worden natuurlijk fouten gemaakt. Op zichzelf is dat ook niet zou eeg. Maar wat mij irriteert is de botte weigering om er iets aan te doen. Gewoon een spoed-monteur even langs sturen, dat weigerden ze botweg. TT al gemist, morgen Silverstone...