Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: avgpech
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
May 19, 2015 om 22:16LoterijverliesToevoeging:
Vooraf gaande aan de deelname heeft ze telefonisch contact gehad met Stichting Loterijverlies. Er is toen aangegeven, dat er een schriftelijke bevestigingsdeelname zou volgen en dat vanaf dan de wettelijke bedenktijd in zou gaan. Deze brief is dus niet ontvangen. Elders op de website van Kassa, las ik een soortgelijkprobleem: http://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/vadetail/ervaringen-met-loterijverliesnl/?vHash=c749c73j -
May 18, 2015 om 22:23Staatsloterij en Stichting loterijverlies[quote=kapiteinjan schreef op maandag 16 feb 2015, 01:10]De Staatsloterij heeft in haar reclame-uitingen foutieve informatie verschaft die mogelijk consumenten een onjuist idee heeft gegeven over het aantal grote prijzen dat per trekking daadwerkelijk aan deelnemers uitgekeerd werd. Het gaat daarbij over de periode van 2000 tot 2008. Het totaal uitgekeerde percentage van de inleg, dat wettelijk is vastgesteld op 60% werd ook in die periode wel gehaald, derhalve is er geen schade geleden door de deelnemers dus is het niet waarschijnlijk dat een rechter tot toekenning van vergoeding van schade zal overgaan.
Stichting Loterijverlies heeft gesteld dat er trekkingen waren waarbij dat percentage niet gehaald werd, maar de rechters van de Hoge Raad hebben die vordering afgewezen en vastgesteld dat het voldoende is als dat percentage als gemiddelde over een langere termijn wordt gehaald. Daarmee lijkt iedere kans op een succesvolle schadeclaim verkeken.
Stichting Loterijverlies blijft in haar reclame-uitingen nog steeds suggereren dat een schadeclaim kansrijk is en roept deelnemers op geld aan hen te doneren, maar dat is gelet op het bovenstaande ook misleiding te noemen, maar dan wel met opgelopen schade door de onfortuinlijke donateurs in deze stichting.
Ik adviseer alle donateurs die zich pas na de uitspraak van de Hoge Raad bij de stichting hebben aangemeld te storneren nu het nog kan.(kan alleen binnen een maand) -
Apr 22, 2015 om 20:35AVG via GrouponJa helaas, binnen een week kreeg ik de melding: "oeps u hebt een illegale versie, koop een licentie". Ik heb contact opgenomen met Groupon en kreeg het advies AVG eraf te halen en opnieuw te installeren. Dit leek goed te gaan. Gisteren kreeg ik een update van AVG binnen en vervolgens de melding: "u hebt een illegale versie, koop een licentie binnen 29 dagen". Hierover heb ik mail gestuurd naar Groupon en Azerishop, met de vraag onderling in overleg te gaan een oplossing te vinden of anders mij 14,99 euro terug te storten. Van Azerishop kreeg ik de melding, dat ik wellicht het installeren niet goed had gedaan, met uitleg erbij hoe ik moest handelen. Tevens gaf men aan dat ik bij Groupon moest zijn voor terugbetaling, als ik niet tevreden zou zijn. Van Groupon kreeg ik een mail, dat ik binnen 5 dagen een reactie krijg. Ik zal een deel van mijn code hieronder plakken, wellicht hebt u dezelfde code:
2G6G3-Z6YQA-EL33M-GEMBR-ACED. Laat mij s.v.p. even weten of dit het geval is.
Ik heb de indruk dat het installeren bij iedereen goed gaat, maar dat na een update van AVG pas aan het licht komt, dat men een illegale versie heeft. Misschien zijn er per abuis codes dubbel uitgegeven.