Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: b kloostermann
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Oct 8, 2015 om 15:27de toiletpotHeel grappig tijgetje !!
-
Oct 8, 2015 om 14:13de toiletpotHelemaal goed !
-
Oct 8, 2015 om 13:48de toiletpotHeb ik toch geen boodschap aan of de leverancier blij is het gaat er toch gewoon om dat we goede waar voor ons geld krijgen of groeit het geld bij u op uw rug ? mijn man moet er gewoon hard voor werken , van uw reacties word niemand wijzer dus als u nix beters te doen heeft dan mensen af te ...
is niemand gebaat bij uw commentaar ............ -
Oct 8, 2015 om 13:35de toiletpotWij wisten ook niet hoe het precies zat met de wet , maar door te GOOGLE zijn we wijzer geworden en willen dat graag delen met "gewone mensen" dus kan een ieder zijn voordeel ermee doen het is dus goed bedoelt we willen niet betutellen maar ook niet betutteld worden maar dat geld neem ik aan voor een ieder hier en we willen mein33 ook bedanken want die had wel in de gaten dat we geen mensen zijn die ons zomaar af laten schepen en met zijn of haar reactie ons toch een beetje een hart onder de riem heeft gestoken een soort van go for it ! Thanx :) :)
-
Oct 8, 2015 om 12:41de toiletpotGoedemiddag, in ons wetboek staat dat de klant onschuldig is tot het tegendeel bewezen is, in ons geval is dat dus zo , wij gaan geen stennis staan schoppen als we door eigen schuld iets kapot retour doen was dat wel het geval dan waren we dol gelukkig geweest met het coulance bedrag, echter wij zijn ons van geen kwaad bewust ... de verkopende partij (niet de fabrikant) maar de winkelier dient dan voor een vervangend of gelijkwaardig product te zorgen, kan dit om welke reden dan ook,niet( niet meer voorradig of uit het assortiment )dan kan de klant de koop ontbinden oftewel zijn geld/aankoopbedrag terug vragen en is de verkopende partij dit ook zeer zeker verplicht te doen (je hoeft ook geen tegoedbon te accepteren) mits dit duidelijk aan is gegeven , en dan kun je er gewoon voor kiezen Niet te kopen in desbetreffende winkel (vragen voordat je betaald aan de kassa)
voor de mensen die willen helpen op dit forum (hier komen mensen met vragen)zo ook wij vind ik dat jullie te gemakkelijk met het vingertje wijzen en te snel blij zijn met second best oftewel te snel af laten schepen door de grote reuzen die ons (al te vaak) willen voorschrijven hoe het werkt (helaas meestal in ons nadeel) en het maakt ook niet uit of het om 40 euro of 40,000 euro gaat recht is recht en dat geld voor iedereen ! onze tip is dan ook , laat je niet te snel met een kluitje het riet in sturen , wees mondig en kom op voor jezelf, in het wetboek staat ook dat iedereen de Nederlandse wet moet kennen ...( beetje) veel maar het is inderdaad geen overbodige luxe om een wetboek thuis te hebben misschien (niet dat wij dat hebben maar GOOGLE bied uitkomst) om kort te gaan het recht heeft voor ons gezegevierd ....m.vr.gr het klus team R&B -
Oct 8, 2015 om 01:36de toiletpotja tijger1 ga jij dan maar voor het coulance bedrag als iets ondeugdelijk is is het gewoon ondeugdelijk en als er een "ongelukje" gebeurt kun je het altijd opgeven aan je verzekering ik vind belangrijk dat het recht zegeviert en dat is in dit geval zo recht is recht ik heb nix aan coulance wij zijn eerlijke mensen en laten ons niet zomaar afschepen zo van betaal die 70 euro maar is iedereen blij behalve wijzelf.............
-
Oct 7, 2015 om 23:54de toiletpotmahadma dat is n.v.t. elke 10 euro is 10 euro teveel als we de 70 euro betalen erkennen we schuld ,en dat is niet het geval .............
-
Oct 7, 2015 om 23:19de toiletpotwas een duur grapje al met al dus ik vind principieel die extra 70 euro ??? gewoon omruilen of een gelijkwaardig toilet als ie nou ouder was maar hij is spliksplinter nieuw, ik had een koelkast van ik weet niet hoe oud en daar bood de fabrikant nog aan 50/50 te doen voor een onderdeel nou hoe super is dat dit vind ik zwaar teleurstellend , maar morgen gaan we naar het badkamerhuis en misschien komt het nog goed dus wordt vervolgd................
-
Oct 7, 2015 om 23:06de toiletpotMaar er kan in de fabricage ook iets misgaan en ik vind dat het niet altijd gelijk naar de klant verwezen hoeft te worden en daarbij als je een goede klant bent mag daar zeker een goede service tegenover staan en de pot is niet eens retour gegaan naar de fabriek maar naar een foto die wij voor en na de scheur is bekeken op het hoofdkantoor !
-
Oct 7, 2015 om 22:59de toiletpotHallo allemaal ! leuk dat jullie reageren ,de scheur zat ja hoe zeg ik het aan de aanhechting met de muur dus daar waar de wc bril vast zit en dan helemaal door naar onderen het is een zwevend toilet en ik wil even zeggen dat mijn man elke mogelijke dopsleutel en momentsleutels enz. heeft haha hij is niet alleen doe het zelf er maar ook heel zorgzaam met gereedschap (alles keurig opgeborgen in (ZIJN garage)hij gaat niet aan de slag zonder goed gereedschap en hij is er dan ook van overtuigd dat hij alles gedaan heeft zoals het moet is al 4 x goed gegaan hij installeert keukens badkamers maakt verwarming ombouwen kasten sluit van alles aan we zijn 28 jaar samen en wat ie gemaakt heeft was altijd super ! dus dit was schrikken en zoals hijzelf zegt niks fout gedaan(hij is er nu niet dus ik praat voor hem( ploegendienst Vredestein ) dus hij heeft ook verstand van banden haha maar goed we gaan morgen even praten en wie weet ...........