Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: b.brugman
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Oct 5, 2014 om 20:00Samsung Koelkasten met deurdisplay@Swat1500,
U heeft helemaal gelijk wat betreft dat voor mij de garantie reeds een lange tijd is verlopen.
Het gaat mij enkel om het idee dat er een structureel probleem is met het elektrische deel van de koelkast waar Samsung afstand van neemt.
Het laten repareren met een nieuwe display resulteert niet in een blijvende oplossing voor de langere termijn.
M.b.t. de garantie vraag heeft u ook gelijk echter heb ik de koeler online gekocht en laten leveren waarbij de garantie direct terecht komt bij de fabrikant.
Op zich ook geen probleem dacht ik daar ik zeer veel producten in huis heb van Samsung waar ik overigens hel goed over te spreken ben.
@tijger1,
Dat bij deze type koelkasten het wel degelijk belangrijk is om de temp. te zien is dat hij standaard start op 3 graden voor koeling en -24 voor de vriezer.
Om zo energiezuinig gebruik te maken van de koelkast zoals hij is bedoelt alszijnde A+, wil ik deze waarde graag zichtbaar veranderen.
Zelf woon ik in een gebied waar wel eens een stroomonderbreking is en/of af en te de spanning eraf gaat door bijvoorbeeld werkzaamheden.
Dus het instellen van de koelkast komt bij mij wel wat vaker voor.