Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: barbara62
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jan 28, 2014 om 10:16Ferratum.nl klantenservice is nep, wie denkt er ook zo over?[quote=thaorchid schreef op maandag 27 jan 2014, 17:32]Barbara, ben je je pilletjes vergeten vandaag of zitten de piepers van gisteren je dwars?
[offtopic - verwijderd door redactie] -
Jan 28, 2014 om 09:53Ferratum.nl klantenservice is nep, wie denkt er ook zo over?[quote=digioma schreef op maandag 27 jan 2014, 09:49]Denk dat Barbara het alter ego van Marijke is... naar wanneer je je dusdanig verveelt dat je naar oeroude topics gaat vissen.
[offtopic - verwijderd door redactie] -
Jan 26, 2014 om 22:47Ferratum.nl klantenservice is nep, wie denkt er ook zo over?sommige mensen kunnen echt zeuren, en bemoeien zich uit verveling met dingen waarover ze beter hun mond kunnen houden!!als ik wil reageren doe ik dat ook al is het item uit 1904!!Pfff.....
-
Jan 26, 2014 om 22:40Ferratum.nl klantenservice is nep, wie denkt er ook zo over?[quote=mahadma schreef op zondag 26 jan 2014, 22:35]@Barbara, "ik geef gewoon mijn mening ok", je zit hier bij Vraag en Beantwoord en niet bij "Ik geef mijn mening".
Verder ben ik het met Tijger eens dat oude topics gesloten zouden moeten kunnen worden.
!ik geef ook mijn menig ja??of je het nu wel of niet leuk vind bemoei je met jezelf en reageer niet op mij je stoort me! -
Jan 26, 2014 om 22:33Ferratum.nl klantenservice is nep, wie denkt er ook zo over?[quote=mahadma schreef op zondag 26 jan 2014, 22:06]@Barbara62,
je reageert op een item van donderdag 3 mei 2012, 09:49, dus 1 1/2 jaar na dato...........
Mahadma maakt niet uit het is toch geen 100 jaar geleden , dit onderwerp is nog steeds iets wat speelt bij klanten van Ferratum.ik geef gewoon mijn mening ok?
Fijne avond. -
Jan 26, 2014 om 22:31Ferratum.nl klantenservice is nep, wie denkt er ook zo over?[quote=mahadma schreef op zondag 26 jan 2014, 22:06]@Barbara62,
je reageert op een item van donderdag 3 mei 2012, 09:49, dus 1 1/2 jaar na dato........... -
Jan 26, 2014 om 21:59Ferratum.nl klantenservice is nep, wie denkt er ook zo over?ik kan mij heel goed voorstellen dat de heer Joey 0486 zich ergert het is ook vervelend als je niet kunt communiceren met een bedrijf, wat betreft de heer t dehond' we zijn niet allemaal in de Nederlandse afkortingen thuis, u hoeft niet zo denigrerend te doen, en u weet vast wel wat dat betekend!en ja dat woord heb ik opgezocht voor de juiste spelling!!en Joey volhouden jongen en als lenen niet nodig is gewoon niet doen want deze bedrijven is soms moeilijk mee te onderhandelen en communiceren.Succes allemaal!