Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: barrus
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
May 12, 2015 om 10:05Onterven van kinderen@jsec.
Ik heb ook geen contact met 1 kind. Ben blij met deze tips. Niemand kan oordelen over uw situatie. Oordelen is gemakkelijk. Veel wijsheid en vooral een lang en gezond keven toegewenst.
Helaas is verhuizen naar een ander land geen optie voor mij.
Jammer dat ik er niet meer achter kom hoe het opgelost wordt.
Moedig om dit zo te plaatsen -
Oct 22, 2014 om 11:56misleidend telefoontjeOpzegt moet natuurlijk met een t zijn. Kan het helaas niet meer veranderen.
-
Oct 22, 2014 om 11:55misleidend telefoontjeMij is het nog nooit overkomen maar om nu te zeggen eigen schuld dikke bult gaat mij te ver. Je bent niet de eerste en zeker niet de laatste die hierin trapt.
Elke keer geld terug storneren ( laten terugstorten) en pakje in je kast leggen. Je hebt hier immers niet om gevraagd.
Misschien slim om 1 keertje je brief aangetekend sturen waarin je NIET opzegd maar je schrijft dat je hier niet om gevraagd hebt. -
Sep 5, 2014 om 13:17Senioren appartement verkopen en vervolgens zelfde huis huren.Dit is aan de orde geweest bij radar of een ander consumenten programma. De mensen die het hadden gedaan hielden een gedeelte afgelost van het huis. De huur was na een paar jaar zo hoog dat ze binnen een paar jaar hun spaargeld hadden opgegeten.
Ik zou bij de bank informeren hoeveel geld ze kunnen opnemen als er kosten komen aan het huis. Is veel goedkoper . -
Jun 28, 2014 om 08:56Geen geld terugNee ik heb geen brief gestuurd. Ben in de winkel geweest. Alle personeel van toen werkt er trouwens niet meer. Alleen de bedrijfsleidster werkt er nog plus de vrouw die toen drie maanden ziek was. Drie mensen in ieder geval weg. Er is dus nu weer een nieuw jong meisje aangenomen.
-
Jun 27, 2014 om 17:19Geen geld terugNee hoor, Art zegt dat ze op alle sale kleding nooit garantie geven. Nergens bordjes . Je mag alleen geen kleding uit de sale ruilen. Dat is logisch vind ik.
Een jas die na vijf keer uit elkaar valt vind ik niet logisch.
Het lijkt dus op een jas die gestreept is. -
Jun 27, 2014 om 14:38Geen geld terug[quote=zoekster schreef op vrijdag 27 jun 2014, 14:17]klacht.nl en klachtenkompas.nl
Dank je wel. Dat ga ik zeker doen. -
Jun 27, 2014 om 14:09Geen geld terugHeb ik gedaan. Het bericht is onmiddellijk verwijderd.
-
Jun 27, 2014 om 13:40Geen geld terugHeb ik ook gezegd. : ik zei : ' sale of geen sale, ik heb recht op een deugdelijk prodikt'.
Het spijt me zei de bedrijfsleidster vervolgens.
Ik had er voor het eerst gekocht en wel voor een kleine € 400 aan kleding maar ik ben er ook voor het laatst geweest.
Noemen ze zich ook nog eens Art. -
Jun 27, 2014 om 13:31Geen geld terugHet is inmiddels juni en ik ben in april terug geweest met de jas ik baalde er zo van. Wil toch weten wat mijn recht is. De bon had ik nog.