Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: bart616
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Sep 28, 2015 om 17:55Tele2 wil klant niet helpen met oplossing50Mbit down/50Mbit up ???
-
Sep 28, 2015 om 17:47Tele2 wil klant niet helpen met oplossingsorry had ik er effe bij moeten zetten
glasvezel 50/50 -
Sep 28, 2015 om 17:38Tele2 wil klant niet helpen met oplossingTele2 heeft een oplossing gevonden voor mijn probleem
Dus bij deze sluit ik deze topic
iedereen bedankt voor uw reacties
gr
Bart -
Sep 24, 2015 om 08:32Tele2 wil klant niet helpen met oplossingAch wat vervelend voor mij he ! , dat Tele2 weer niet heeft gebeld
Ik zie dat in het systeem inderdaad staat aangegeven dat je teruggebeld zou worden
Wel communiceren via het Kassa en Tele2 Forum “echt te gek voor woorden”, maar gewoon even bellen ?
Nee daar zijn ze te druk voor
Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag gehad die ik weken geleden gesteld heb
Welke dat is ? dan lees je eerst maar de voorgaande berichten in al mijn topics
Een nieuw spelletje ZOEK DE VRAAG
Als het de vraag gevonden heb mag je antwoord geven hierop. -
Sep 23, 2015 om 09:22Tele2 wil klant niet helpen met oplossingHey Kiko,
Eerst lezen en dan antwoorden -
Sep 22, 2015 om 11:29Tele2 wil klant niet helpen met oplossingDe monteur is hier 18 Sept. geweest en een nieuwe modem geplaatst ,een uur later belde Tele2 hoe het was
Ik vertelde dat ik de snelheid enkele dagen wilde testen, Tele2 vertelde dat ze mij enkele dagen later zouden bellen.
Ik begreep van Ciana dat ze dat gisteren zouden doen (niet gedaan)
Maar heb doorgegeven dat ze vanavond konden bellen
En de regel dat U zelf wilt bepalen hóe het opgelost gaat worden snap ik niet zo
Het zal ook wel goed komen maar het heeft wel HEEEEL lang geduurd
We wachten het af
p.s. de snelheid is nu stabiel maar hou weinig over om te internetten echt merkbaar i.v.m. de HD zenders , die verbruiken heel veel
Hiervoor nooit problemen gehad alleen vele malen een storing -
Sep 21, 2015 om 10:56Tele2 wil klant niet helpen met oplossingDe monteur heeft een andere modem geplaatst
-
Sep 21, 2015 om 10:55Tele2 wil klant niet helpen met oplossingJa hoor ik wil wel reageren maar zoals ik tegen Tele2 heb gezegd dat ik het eerst even een paar wil aankijken.
Het is al eerder voorgekomen dat het signaal goed was en een uur of wat later weer inzakte .
Het signaal is nu stabiel maar traag
hou 6 Mbit over van de 11.1 Mbit die uit de modem komt met TV aan
zoals ik eerder zo snel riep "het is goed" wil ik nu eerst even afwachten of dit een paar dagen goed gaat.
Maar Tele2 zou wel hun forum kunnen opheffen
Daar wordt alleen gekeken maar niet op gereageerd naar de klant toe -
Sep 16, 2015 om 23:29Tele2 wil klant niet helpen met oplossingOja van 12:45 tot 22:35 geen internet ach wat vervelend he !!!
Het vertrouwen is weg van mij aan Tele2 in zie op vele forums dat ik niet alleen sta hiermee
Tele2 moet echt veranderen in het omgaan met klanten
Ik ben nu 5 maanden aan het strijden geweest met Tele2 om te krijgen wat ik mag verwachten de 11 Mbit
En zeker niet met de uitspraken van Tele2..... ja maar u hebt een betalingsverplichting aan ons
En de levering verplichting dan ..............
Ik kan wel doorgaan maar voor mij is het over en uit.............. -
Sep 16, 2015 om 22:54Tele2 wil klant niet helpen met oplossingOja en dit dan (lees de regel ...Vervelend dat je een storing hebt.)
Dit is echt de eerste keer......ach..................
Subject: We gaan het oplossen!
Je afspraak met de monteur
Beste ,
We hebben elkaar net aan de telefoon gehad. Vervelend dat je een storing hebt. We sturen een monteur langs. Hij komt op 18-09-2015 tussen 08:00 uur en 13:00 uur bij je thuis.