Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: ben157
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Sep 19, 2015 om 03:33Vodafone[quote=hopetobehelping schreef op vrijdag 18 sep 2015, 20:50][quote=ben157 schreef op vrijdag 18 sep 2015, 17:03]
Ik heb mijn abonnement opgezegd en van KPN ontving ik een mail dat ik het nummer kon behouden.Toen gebeld met Vodafone en de medewerker zei mij dat het abonnement per 01 juli was stopgezet. Ik heb in juni gebruik gemaakt van het tijdelijke nummer van KPN en de Vodafone simkaart niet meer gebruikt. De automatische incasso is ook stopgezet.Echter vandaag 18 -09 werd er automatisch geïncasseerd door jawel Vodafone. Hun 0900-0940 nummer is vanwege de drukte niet te bereiken
Beste ben157,
ik ga er vanuit dat u een bevestiging van uw opzegging heeft. U zult vast een 'eind afrekening' hebben ontvangen van Vodafone destijds. Als u nu bij uw KPN abonnement hetzelfde telefoonnummer heeft als dat u destijds bij Vodafone had dan geeft dat al aan dat uw abonnement bij Vodafone beëindigd is.
Het gegeven dat Vodafone na bijna 3 maanden ineens weer gaat incasseren geeft aan dat er iets fout gaat bij Vodafone.
Als ik u was zou ik een klacht indienen bij Vodafone, laat ze maar uitleggen waarom ze incasseren.
Verder zou ik het bedrag storneren en als u geen andere abonnement bij Vodafone heeft dan gewoon het banknummer van Vodafone bij uw bank laten blokkeren voor automatische incasso.
Mocht het helemaal de spuigaten uitlopen en blijft Vodafone dwars liggen dan kunt u nog naar de geschillencommissie stappen. In de volgende link leest u meer, klik hier. -
Sep 18, 2015 om 17:03Vodafone[quote=aurora1 schreef op vrijdag 18 sep 2015, 16:48]Heeft u wel een bevestiging van uw opzegging bij Vodafone ontvangen en was er niet opgezegd vóór het aflopen van het contract?
Ik heb mijn abonnement opgezegd en van KPN ontving ik een mail dat ik het nummer kon behouden.Toen gebeld met Vodafone en de medewerker zei mij dat het abonnement per 01 juli was stopgezet. Ik heb in juni gebruik gemaakt van het tijdelijke nummer van KPN en de Vodafone simkaart niet meer gebruikt. De automatische incasso is ook stopgezet.Echter vandaag 18 -09 werd er automatisch geïncasseerd door jawel Vodafone. Hun 0900-0940 nummer is vanwege de drukte niet te bereiken