Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: bettinaemf
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jul 6, 2015 om 23:34Vodafone hoge rekening@edrick3 & @hopetobehelping en de rest...
Ik zal een bezwaar indienden ook bij Vodafone. Voelde mij nogal hulpeloos nadat ze aangaven dat ik toch moest betalen en bezwaar indienen geen nut zou hebben. Maar heb er goed over nagedacht en het is eigenlijk van het gekke dat ik 600 euro's moet betalen omdat er bij hun iets fout is gegaan, want uiteindelijk komt het daardoor.
Heb alles gecheckt en ik heb tot aan 7 minuten voor mijn vlucht ging de Vodafone sim kaart niet ingehad en toen ik het in mijn telefoon had gedaan heb ik het niet gebruikt. Dus ook al waren er kosten gemaakt, zou het nooit 600 euro's zijn geweest. Heb geen sms gehad (die ik normaal wel krijg als ik de 100euro's aan data overschrijdt) en ze hebben nog steeds niets bevestigd wat ze vandaag binnen een paar minuten zouden doen.
Dank jullie wel allemaal en ik hou jullie op de hoogte! -
Jul 6, 2015 om 18:42Vodafone hoge rekeningJa maar ik zat op een buitenlandse SIM wat betekent dat al mijn email was gedownload en ik heb niet op social media gezeten. Wat betekent dat door mijn SIM erin te doen ik voor het opstijgen, zonder data te activeren ik 600 euro's zou hebben verbruikt! Ik reis gemiddeld 30 keer per jaar naar het buitenland en ben mij erg bewust van de kosten die hiermee gemoeid gaan, en doe zeker niet moeilijk over hoge kosten die ik bewust maak, maar dit is buiten gewoon en kan gewoon niet. Maar ik kom bij Vodafone gewoon niet verder dan: "wij zien dat de kosten zijn gemaakt op 3 tijdstippen" en dat zijn tijdstippen dat ik al in de lucht zat... vind het erg frusterend. En weet niet zo goed wat ik er mee moet.