Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: bitie
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Dec 9, 2012 om 14:39Driewegklep vervangen HR KetelBeste lezers,
Donderdag 29 nov. ben ik gebeld door Feenstra, ik kon mijn oren niet geloven. Ze hadden de driewegklep besteld bij Intergas en kon geplaatst worden.
Vrijdag 30 nov. heeft de monteur de nieuwe direwegklep geplaatst maar helaas het probleem is niet verholpen. Nu blijkt dat het kastje dat de driewegklep aanstuurt geen contact maakt. En aan de achterkant van de ketel voelde hij aanslag, dit zou te maken hebben met mogelijke lekkage.
Daarom het advies gekregen om toch maar een nieuwe ketel te plaatsen. Omdat de 1ste monteur geen goede diagnose had gesteld en wij weer 2 weken verder zijn, wil het leidinggevende van Feenstra mij tegemoetkomen. In plaats van € 1900,= wordt € 1400,= aangeboden voor een Intergas HRE CW4 (inclusief montage).
Ik heb gebeld met verschillende leveranciers waaronder Warmte Service (n.a.v. de informatie van de cvtechnieker en tot15karakters op dit forum). De kosten hier zijn inclusief montage ook € 1400,- eigenlijk komt het erop neer dat de montagekosten net zo hoog zijn als de ketel zelf. Montage kosten zijn gemiddeld € 600,- tot € 700,- Warmte Service levert de ketel CW4 voor € 800,- en de monteur vraagt tussen
€600/€700.
De ervaring leert dat Feenstra zo wie zo veel duurder is. Feenstra is hiervan op de hoogte gebracht. Zij begrijpen niet hoe het komt dat andere leveranciers standaard goedkoper zijn. Ik heb aan hen doorgegeven dat ik niet vind dat zij mij tegemoetkomen als ik bij een andere leverancier ook dezelfde prijsaanbod krijg. Het zou redelijk zijn als Feenstra mij alleen liet betalen voor de ketel en niet voor de montagekosten, want ik heb immers een abonnement op hun servicediensten. Maar ja, dat doen ze natuurlijk niet.
Het ligt nu aan mij om te bepalen door wie ik een nieuwe ketel laat plaatsen.
Wordt het een andere leverancier of Feenstra? -
Nov 28, 2012 om 17:18Driewegklep vervangen HR KetelBeste medewerker van Feenstra Webcare,
Op uw voorstel heb ik een e-mail naar info@feenstra.com verstuurd zodat u telefonisch contact met mij kunt opnemen. Nou, ik ben vanmiddag door een medewerker teruggebeld. Deze persoon begreep niet dat ik de e-mail naar aanleiding van uw voorstel heb verstuurd. Want ik kreeg het volgende te horen:
"U hebt al een antwoord gehad, wat wilt u bereiken om nog een klacht in te dienen".
Door uw voorstel had ik nog een beetje hoop dat Feenstra wellicht toch bereid is om tot een oplossing te komen. Maar helaas........
Ik verwacht een reactie van u. Als ik u voor zo'n antwoord mij telefonisch wilde bereiken dan slaat dit natuurlijk nergens op!
Bitie
=feenstramede schreef op zaterdag 24 nov 2012, 09:06: Geachte heer, mevrouw,
Uit uw bericht op dit forum maak ik op dat u ontevreden bent over de afhandeling van de reparatie aan uw CV-ketel.
Als u er geen bezwaar tegen heeft, neem ik graag op korte termijn telefonisch contact met u op om dit uit te zoeken. Kunt u hiervoor een email sturen naar info@feenstra.com? Alvast bedankt voor de moeite.
Met vriendelijke groet,
Feenstra medewerker
Feenstra Webcare -
Nov 28, 2012 om 16:53Driewegklep vervangen HR Ketel[quote=feenstramede schreef op zaterdag 24 nov 2012, 09:06]Geachte heer, mevrouw,
Uit uw bericht op dit forum maak ik op dat u ontevreden bent over de afhandeling
van de reparatie aan uw CV-ketel.
Als u er geen bezwaar tegen heeft, neem ik graag op korte termijn telefonisch contact met u op om dit uit te zoeken. Kunt u hiervoor een email sturen naar info@feenstra.com? Alvast bedankt voor de moeite.
Met vriendelijke groet,
Feenstra medewerker
Feenstra Webcare