Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: boeskool16
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Nov 11, 2014 om 10:03Jaarafrekening Electrabel
Ik ben ook al vanaf april met Electrabel in de clinch.
In mijn woonplaats waren er zoveel foute eindafrekeningen verstuurd, dat er een speciale bijeenkomst was georganiseerd met Elbel, waarbij een hotshot uitleg zou geven.
Er waren 300 tot 500 mensen op de bijeenkomst uit de hele regio, maar een antwoord hebben we nog steeds niet! Wel excuses! Wel honderden! En beloofde boeketten bloemen die er nog steeds niet zijn.
Afgebekt worden door een helpdesk is tegenwoordig vrij normaal, de haak wordt er vaak gewoon opgegooid als de vragen te moeilijk worden.
Door Electrabel is de betaling stopgezet. Na 3 maanden en diverse emailtjes van mijn kant, werd ik gebeld door een mevrouw die mij vertelde dat als ik niet betaalde, er extra kosten bij zouden komen, terwijl niet ik, maar Elbel de incasso heeft geblokkeerd. Goed, betalingsregeling getroffen. Oja, en natuurlijk excuses en een bos bloemen (nooit ontvangen)
We zijn nu 6 maanden verder en ik heb nog steeds geen eindafrekening.
Ga ook niet meer bellen, jammer van het geld. Zodra ik de juiste eindafrekening heb ben ik ook weg bij Elbel. Wat denken ze wel niet!
Zo, even mijn gal gespuwd.