Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: bvdhemel
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jul 13, 2011 om 12:51fletcher hotels via vakantieveilingenIk heb al een paar maal fletcherhotel geboekt via vakantieveilingen.
Heb (nog) geen negatieve dingen meegemaakt.
Maar moet wel vermelden, dat wij vutters zijn die altijd weg kunnen.Voor werkende mensen met kinderen is het denk ik lastiger om 12 dagen of 5(4*) vooraf te boeken.
Misschien nog een tip: als je een 3 * hotel wilt boeken en die is niet meer vrij ,kan je dat upgraden naar 4*,( 5 euro p.p )misschien een kans dat die nog wel vrij is. Maar in de vakantie willen de meesten boeken, dus gauw bezet. -
Jan 5, 2011 om 13:33Bij wie is mobielbellen per secondeal omgezet?Ik heb de brief met bevestiging goed gelezen. Die was gedateerd op 3 nov en het zou 8 dagen na dagtekening duren om te annuleren. Nadat deze periode verstreken zou zijn zouden ze de contractwijzing verwerken. 3+8=11 november.
Rond deze datum lag mijn notamoment.
Het heeft echter nog een maand geduurd 13 december, voor het omgezet werd.
En inderdaad ik vind ook dat je recht hebt op teruggave, maar ik heb geen zin om hier verder over te bekvechten. Dan beter naar een ander stappen, maar heb begrepen dat er meer zijn die per minuut afrekenen. En overstappen kost ook weer afsluitkosten.
Ik denk dat er bij andere providers ook weleens iets gebeurt. En ja KPN is duur, maar heb altijd en overal bereik, wat ik ook belangrijk vind.
Moet wel zeggen dat ik het eenvoudigste abonnement heb. Dus mensen die veel gebruik maken van hun gsm(email,sms bellen etc.)zijn dan wel duurder uit denk ik. -
Jan 5, 2011 om 12:37Bij wie is mobielbellen per secondeal omgezet?Ik heb hetzelfde verhaal als de anderen.
Heb 23 november 2010 een email gestuurd, omdat er nog niets gewijzigd was ondanks beloftes.
Kreeg antwoord terug met de mededeling dat de mail naar betreffende afdeling was doorgestuurd.
Op 12 december 2010 heb ik dezelfde heer Erick van klantenservice weer een mail gestuurd met de mededeling dat er nog steeds niet gewijzigd was en of hij zo vriendelijk zou willen zijn dit z.s.m.te regelen, zodat mij verdere hoge kosten
bespaard zouden blijven.
Op 22 december een email terug dat beantwoorden van mijn email vertraging had opgelopen, met excuses en dat de omzetting op 13-12-2010 had plaatsgevonden.
Heb even gecheckt en inderdaad was het eindelijk omgezet.
Heeft een maand langer geduurd dan beloofd. En over vergoeding met terugwerkende kracht, waar ik om gevraagd heb, werd niet over gerept.
Ik raad je aan ze te steeds lastig te vallen met email(kost geen geld) en werkt waarschijnlijk beter(staat zwart op wit).
Succes! -
Jun 18, 2010 om 21:36sanomaHeb ook problemen met Sanoma.In December vorig jaar heb ik via DeBladen.nl een proefabonnemnet van Playboy besteld .
Dit op internet, niks zwart op wit.
Er stond bij dat het automatisch stopte. Heb keurig het bedrag ad 12.50 betaald voor 4 nummers.
Nu werd er ineens 35.75 afgeschreven via automatische incasso.
Heb brieven geschreven en emails gestuurd, maar ze zeggen daar dat ik een bevestigingsbrief heb gehad met daarin de zin dat het tot wederopzegging was.
Kan zijn dat ik die brief heb ontvangen, maar dat weet ik niet meer. En dan nog wie rekent erop dat het niet waar is wat beweerd word.
Ik heb 1 nummer ontvangen buiten dat proefabonnent en dat moet ik nu betalen.
Als ik zo eens rondkijk op deze site, begrijp ik dat ik er dan nog goed vanaf kom.
er wordt wel gedreigd met administratiekosten ad 5,= als ik niet betaal.
maar ik vind het gewoon niet kloppen.
Heb de internet bestelling bij Debladen.nl helaas niet meer.
Ik weet niet goed wat ik moet doen. Wil eigenlijk niet betalen. Maar als de rekening steeds op gaat lopen en ik moet toch betalen, dan ben ik meer kwijt.
maar ikbegrijp dat ik niet de enige ben.
Kunnen we met zijn allen niet bewerkstelligen dat het een keer op tv komt?
Misschien dat dat helpt.
En zo niet, dan zijn in ieder gteval de mensen gewaarschuwd.
Ik in ieder geval wel nu.