Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: canda
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Sep 8, 2015 om 22:58Hotelpas mailt dat ik een abonnement ben aangegaanEr is een Facebook groep gestart met al rond 100 leden
Samen staan we sterk,dus je kan jezelf aanmelden
https://www.facebook.com/groups/664288583673014/ -
Sep 6, 2015 om 14:11Hotelpas mailt dat ik een abonnement ben aangegaanHoi John199
Ik ga nu idd ook een klacht indienen bij consuwijzer ,en hoop dat ik er dan vanaf ben
Ik word hier erg naar van bah
bedankt -
Sep 6, 2015 om 13:48Hotelpas mailt dat ik een abonnement ben aangegaanHelp ,wat moet ik hier nu mee
Heeft u inmiddels betaald? Gelieve deze herinnering dan als niet verzonden beschouwen. Uw betaling wordt nog in onze administratie verwerkt.
Geachte hr/mv mevrouw Rethans,
Ondanks eerder verzoek hebben we uw maandbetaling van 24,92 euro betreffende de verlenging van uw Jaarkaart nog niet ontvangen. Over 5 dagen heeft u 2 maanden betalingsachterstand en dient u dan 49,84 euro te voldoen.
Wellicht is het u niet duidelijk waarom uw lidmaatschap is verlengd en heeft u inmiddels per mail gereageerd. Lees dan onderstaande informatie:
- U heeft een kaart met een abonnement wat dient te worden opgezegd.
- U heeft bij activatie gekozen voor de kaart met een doorlopend abonnement. Voordat u deze bestelling kon uitvoeren bent u uitvoerig geïnformeerd over de hierbij horende voorwaarden. Hiermee bent u akkoord gegaan. Hierdoor vervielen de voorwaarden van het oorspronkelijk aangeschafte product welk wellicht niet hoefde te worden opgezegd. Wij hebben geen (tijdige) opzegging van u ontvangen.
Reeds overgeboekte betalingen worden niet teruggestort vanwege bovenvermelde redenen.
Wij verzoeken u om per omgaande de betaling van het verschuldigde bedrag van 24,92 euro te voldoen. Indien wij uw betaling niet tijdig ontvangen zullen we de vordering overdragen aan ons Incassobureau en Gerechtsdeurwaarder Van Lith te Eindhoven. De 'buitengerechtelijke incassokosten van 40 euro conform de wet maximering incassokosten, art. 6:96 lid 5 BW' komen dan ook voor uw rekening. Bovendien wordt aanspraak gemaakt op de wettelijke rente vanaf de datum dat u in verzuim bent.
IK WIL HET OPENSTAANDE BEDRAG VAN 24,92 EURO BETALEN:
Middels onderstaande link kunt u opzeggen en direct betalen. Na betaling wordt uw abonnement automatisch beëindigd.
Klik hier
UITSTEL VAN BETALING
Mocht u kunnen aantonen dat u tijdig heeft opgezegd (uiterlijk een maand voor de oorspronkelijke vervaldatum) of andere zwaarwegende redenen hebben om niet te betalen, stuurt u dan een (liefst aangetekend) schrijven met uw adresgegevens, tel. nummer en uw klantnummer naar onderstaand postadres. Zolang uw schrijven niet door ons is beantwoord kunt u de betaling uitstellen en zullen we de vordering vooralsnog niet overdragen.
Met vriendelijke groet,
Mevrouw Anouk de Vries
Ledenadministratie
Postbus 4299
6202 WC Maastricht
-
Aug 31, 2015 om 17:46Hotelpas mailt dat ik een abonnement ben aangegaantijger1
Bedankt voor je reactie
Ik heb ze idd een mail gestuurd dat ik graag bewijs wil zien dat ik deze pas ben aangegaan
ik wacht het dus maar af -
Aug 31, 2015 om 13:39Hotelpas mailt dat ik een abonnement ben aangegaanIk zit in hetzelfde schuitje
Ik kan mij niet herinneren deze pas ooit te hebben aangevraagd ,maar dat moet haast wel
Mijn gegevens zijn bekend
Ik heb meteen op de opzeg link geklikt en een bevestigingsmail gekregen
Nu moet ik omdat ik nu dus een maand te laat ben 24,95 betalen
Ik baal enorm
Ben ik dit verplicht te betalen ?
Ik heb ook een mail gestuurd dat ik nooit mails van hun heb ontvangen ,
en ook niet wil betalen
Ik hoop dat jullie mij wat wijzer kunnen maken -
Jun 14, 2004 om 22:09Gratis? NJOY kaarten?
jammer dat ik dit nu pas lees,ik had ze wel gewonnen maar mijn kids wilden niet je had ze van mij mogen hebben