Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: carla51
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Sep 11, 2014 om 17:54INFENEUM E-BikeHet is echt een 4-jarige verzekering hoor.
In 2012 kon je kiezen tussen 3, 4 of 5 jaar -
Sep 11, 2014 om 16:45INFENEUM E-BikeGoedemiddag Allemaal,
Ik heb helaas geen garantie bijgekocht.
Ik heb een verzekering van 4 jaar genoemen (Alleen: Casco en Diefstal).
Ik heb al jullie antwoorden uitgedraaid en ook de gegevens van Infineum en Consumententrecht en hoop er morgen met de handelaar uit t komen.
Voor zover dus....bedankt ! -
Sep 11, 2014 om 15:18INFENEUM E-BikeBedankt "zoekster" voor je reacties.
Ik wacht eerst maar weer even morgen af, want dan wordt ik teruggebeld door de handelaar.
En als dat niets oploevert kan ik het (in overleg met hem) via de UK proberen inderdaad. -
Sep 11, 2014 om 14:44INFENEUM E-BikeBedankt in elk geval voor alle snelle reacties.
We blijven duimen dat het goed gaat komen. -
Sep 11, 2014 om 14:23INFENEUM E-BikeIk ben niet gevallen en de fiets zelf is ook niet gevallen. Hij staat als ik er niet op weg mee ben ook altijd binnen.
De motor / naaf in het voorwiel ging ineens rammelen....alsof je een knijper aan je spaken hebt.
Ik heb ze net weer aan de telefoon gehad en weer werd mij verteld....we zijn er mee bezig en we bellen u zo snel mogelijk ?????
Dit hoor ik dus iedere keer.....HOE lang kan je er mee bezig zijn.
Zaterdag hadden ze het wiel er al uit en dinsdag zouden ze er mee verder gaan (maandag zijn ze gesloten), dus ik nam aan dat ze dan donderdag toch wel klaar zouden zijn.
Als er een nieuwe motor in moet, moet dat er toch een van INFINIEUM zijn lijkt mij en die fabriek bestaat dus niet meer.
Ik heb ze nu zover dat ze me morgen terugbellen omdat ik mijn fiets niet langer kan missen, lijkt me redelijk toch ?
In de verzekeringspapieren staat dat dat handelaar bij schade de fiets helemaal deugdelijk moet repareren en als dat niet mogelijk is een nieuw exemplaar moet leveren ??
Kan ik dat als voorwaarde stellen ?? -
Sep 11, 2014 om 13:54INFENEUM E-BikeDe fiets is verzekerd bij ENRA verzekeringen,
Veel verstand heb ik er helaas ook niet van, maar de laatste keer dat ik belde werd er verteld dat het wiel er wel uit was, maar dat ze de naaf of de bouten niet los konden krijgen, ook niet als ze ze warm maakten.
Het is een gerenommeerde fietsenhandel hier in ons dorp die al meer dan 30 jaar bestaat.
Ik wil ze straks weer gaan bellen, maar omdat ik er zelf weinig verstand van heb, weet ik niet WAT ik moet vragen of kan eisen.
Ze kunnen mij (helaas) alles wijs maken en me zo dus lekker aan het lijntje houden.
Ik heb wel een leenfiets van ze maar dar kan ik niet lekker op rijden. Ik wil gewoon mijn eigen fiets z.s.m. terug ;o(
Wat nu ??