Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: ch13l
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
May 8, 2015 om 17:40verkeerde telefoonBeste zoekster,
Dank voor je reactie. Ik ben ondertussen een maand verder, 4 telefoongesprekken meerdere klachten via vodafone.nl die gewoon nadat ze verzonden zijn nergens meer te vinden zijn. meerdere chats met vodafone mensen en ik kan zo nog wel ff doorgaan. Als je al tijden een klant bent en nog nooit een betaling gemist heeft, voel je je aardig in de zeik genomen. Ik moest een nieuw toestel (ouwe lag letterlijk aan barrels. Eigen schuld) en degene die ik bestelde bij een webwinkel (zal geen reclame maken) was het net niet om de tijd te overbruggen tot ik hopelijk de s6 edge heb. Die stuurde ik na 2 dagen retour. De dag erna kreeg ik een mail dat ze hem binnen hadden (niet eens aangetekend). Een half uur later dat ze hem bekeken hadden en dat ik mijn geld terug kreeg binnen 5 werkdagen. Het stond er zelfs na 2 dagen al op. Dat is gewoon topservice. Zo hoort het te gaan vind ik. Niet aan het lijntje gehouden worden met onzinverhalen. -
May 8, 2015 om 16:48verkeerde telefoonBeste Astrid,
Ik heb meer dan 48 uur geleden alles aan je doorgemaild. (klacht en alle info die je wilde + de bewijzen van alle benogdigde info). Beetje jammer dat er totaal niet gereageerd word. Ik denk dat ik mijn advocaat maar erbij ga halen. Misschien kan ik ook nog die kosten op jullie verhalen.