Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: chamelvl
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Dec 20, 2014 om 01:37te weinig wajong-uitkering ontvangenHallo ik heb een Wajong uitkering sins 8 augustus ik had toen nog betaald werk en daar is een berekening voor gedaan dat ik netto €380 aan Wajong zal ontvangen dat heb ik ook ontvangen elke maand, maar nu ben ik per 1 november met een proefplaatsing gestart dat wil zeggen dat ik geen loon ontvang van mijn werkgever de komende 2 maand met behoud van mijn Wajong halaas houd het UWV geen rekening met de proefplaatsing dus nu heb ik 19 december weer €380 ontvangen zonder dat ik een andere vorm van inkomen heb. Terwijl ik wel 36 uur per week werk. Ik heb het idee dat het uwv mij nu kort gezegd flink loopt te naaien. Ik heb een vrouw en kind hoe moet ik rondkomen met €380 per maand....
Wat kan ik doen? -
Sep 15, 2014 om 18:04Ziggo onbereikbaar en slechte service[quote=valerius-2 schreef op maandag 15 sep 2014, 17:12][quote=chamelvl schreef op maandag 15 sep 2014, 16:33]Beste,
Ik heb ziggo alles in 1, heb al een tijd last van het WiFi internet op de computer, steeds storing dat er geen communicatie mogelijk is met het Apparaat of de bron (dsn server) reageert niet, heb al een monteur thuis gehad van ziggo hij keek de kabels na en draaide ze wat strakker toen deed internet het prima tot 3 uur later weer het zelfde probleem ... Bel nu een dag of 3 later op naar ziggo sta nu al 75 minuten in de wacht tot ik geholpen word... Ik word hier inmiddels zo kwaad om ben instaat direct over te stappen naar KPN zodra ik weer internet heb!
Is er geen storingsbron in u woning of in de buurt u heeft het dus alleen met Wi-Fi en niet met een kabel?
ik heb inmiddels contact met ziggo gehad die heeft met mij door de computer gelopen om bepaalde instellingen te wijzigen waar onder het kanaal waar ik met wifi op zit(stond eerst op auto), internet doet het nu weer zonder problemen maar ben zeer benieuwt voor hoelang -
Sep 15, 2014 om 18:02Ziggo onbereikbaar en slechte service[quote=valerius-2 schreef op maandag 15 sep 2014, 17:12][quote=chamelvl schreef op maandag 15 sep 2014, 16:33]Beste,
Ik heb ziggo alles in 1, heb al een tijd last van het WiFi internet op de computer, steeds storing dat er geen communicatie mogelijk is met het Apparaat of de bron (dsn server) reageert niet, heb al een monteur thuis gehad van ziggo hij keek de kabels na en draaide ze wat strakker toen deed internet het prima tot 3 uur later weer het zelfde probleem ... Bel nu een dag of 3 later op naar ziggo sta nu al 75 minuten in de wacht tot ik geholpen word... Ik word hier inmiddels zo kwaad om ben instaat direct over te stappen naar KPN zodra ik weer internet heb!
Is er geen storingsbron in u woning of in de buurt u heeft het dus alleen met Wi-Fi en niet met een kabel? -
Sep 15, 2014 om 16:33Ziggo onbereikbaar en slechte serviceBeste,
Ik heb ziggo alles in 1, heb al een tijd last van het WiFi internet op de computer, steeds storing dat er geen communicatie mogelijk is met het Apparaat of de bron (dsn server) reageert niet, heb al een monteur thuis gehad van ziggo hij keek de kabels na en draaide ze wat strakker toen deed internet het prima tot 3 uur later weer het zelfde probleem ... Bel nu een dag of 3 later op naar ziggo sta nu al 75 minuten in de wacht tot ik geholpen word... Ik word hier inmiddels zo kwaad om ben instaat direct over te stappen naar KPN zodra ik weer internet heb!