Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: christienp
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 24, 2015 om 19:58Vodafone komt overeenkomst niet na!Ik heb ongeveer hetzelfde probleem. Eind februari telefonisch een iPhone 6 besteld en ik wacht er nog steeds op. Meermalen gebeld met Vodafone om dan na wachttijden van 20 of 30 (!) te horen te krijgen dat of het systeem eruit lag of dat ik toch gewoon even moest wachten. Via het feedback formulier een klacht achtergelaten, maar geen enkele reactie op gehad. Ik ben er ook goed klaar mee, maar ik kan helaas pas eind mei van abonnement wisselen. Waardeloze klantenservice iig, al hoorde ik vandaag van de zoveelste medewerker die ik aan de telefoon had (slechts 4 minuten wachttijd vanwege een computerstoring) dat er meer klanten waren die al veel te lang zaten te wachten. Hopelijk levert Vodafones reactie je iets op!