Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: claudia1988
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Nov 17, 2014 om 12:38PostNL vreemde bezorgtechniek[quote=mahadma schreef op maandag 17 nov 2014, 12:36]Misschien een schot voor open doel: Weet u zeker dat uw bel het deed?
Ja, deze deed het. Maar al deed hij het niet is dit voor de bezorger nog geen reden het pakket in mijn kliko te doen. ;) Hij had het af kunnen gooien bij de buren toch (zoals hij zelf al beschreef) kunnen brengen naar het PostNL kantoor. -
Nov 17, 2014 om 12:34PostNL vreemde bezorgtechniekEdrick3 heeft het bericht inderdaad goed begrepen. Op het briefje stond inderdaad dat de bezorger het in de kliko had gedaan.
Ik ben diezelfde dag met het briefje naar de primera gegaan. (daar zit het PostNL punt)
Aangezien ik aangewezen ben op lopen met de kinderwagen was het geen doen het pakket mee te nemen. Zij hebben een kopie van het briefje gemaakt en ook een klacht ingediend.
Ik heb niet opengedaan omdat er niet is aangebeld of geklopt. Zoals ik zei, ik zat gewoon thuis op de bank. Toen ik gestommel in mijn voortuin hoorde ben ik gaan kijken. Toen vond ik het briefje in de brievenbus en de bezorger was al gevlogen. -
Nov 14, 2014 om 12:51PostNL vreemde bezorgtechniek[quote=mahadma schreef op vrijdag 14 nov 2014, 12:50]Je zou zelfs aangifte kunnen overwegen wegens moedwillige vernieling.
De klachten zijn geplaatst op de pagina's die u aangaf! Hopelijk ontvang ik snel reactie.
Aangifte? Zou dat inderdaad een mogelijkheid zijn? Altijd iets om te onthouden dan mocht PostNL het wederom niet oplossen.
Al denk ik dat er met een aangifte van deze aard weinig gedaan zal worden?! -
Nov 14, 2014 om 12:29PostNL vreemde bezorgtechniek
-
Nov 14, 2014 om 12:24PostNL vreemde bezorgtechniek[quote=mahadma schreef op vrijdag 14 nov 2014, 12:21]Niet verzekerd verzonden heeft niets te maken met het pakket in de kliko te gooien, dit is een menselijk stommiteit en wezenlijk andermans eigendommen beschadigen. Ga in protest.
Die mening deel ik inderdaad. De klacht is online verlopen (per mail) op hun reactie daarop heb ik ook direct gereageerd. Helaas kreeg ik wederom dezelfde reactie. Heeft u enig idee hoe ik het dan aan kan pakken? Waardoor mijn klacht ergens terecht komt waar hij wel serieus genomen wordt?
Ook heb ik geprobeerd via facebook een klacht bij hun neer te leggen (incl foto's) aangezien daar vaak wel direct actie op ondernomen wordt ivm slechte reclame. Helaas heeft ook dit niets opgeleverd. -
Nov 14, 2014 om 12:19PostNL vreemde bezorgtechniek[quote=mahadma schreef op vrijdag 14 nov 2014, 12:17]Dien een officiele klacht met (kopie) bewijzen en claim het volledig schade bedrag binnen 14 dagen. Dit is willens en weten andermans eigendommen vernielen, en dat moeten ze vergoeden.
Dat dacht ik inderdaad ook. Helaas geven zij in hun reactie op mijn klacht aan dat er geen vergoeding mogelijk is en gooien alles op het 'niet verzekerd verzonden'