Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: conair
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Feb 2, 2014 om 13:36Foutmelding E2 diepvries kast White Knight 1537De vriezer hoeft niet te worden ontdooid, is met lucht, ik heb de vraag ook op het forum van klusidee geplaatst
-
Nov 16, 2013 om 17:45verzekering mobiele telefoonEnkele antwoorden op de reacties,
Mijn dochter heeft geen bankrekening nummer verstrekt, geen bevestiging ontvangen op welke wijze dan ook, haar telefoon is online via typhone besteld.
De polis eens bekeken, staat op mijn naam, maar bankrekening van mijn dochter. Dit is gekomen met het abbonement te verlengen.
Bij het gesprek wat telefonisch heeft plaatsgevonden was mijn vrouw aanwezig, en daar is gezegd geworden, geen interesse.
Het enigste wat ik me nog kan voorstellen is het volgende, het contract van 1 jaar geleden heeft op mijn naam gestaan, maar dat is juli jl omgezet naar haar bankrekening nummer. Ik zal nog wel in het systeem hebben gestaan. Maar dat is nog steeds niet de reden geld van een rekening af te schrijven voor een verzekering die niet en ik zeg het nogmaals NIET is afgesloten.
Ik ga hier wel verder mee, klachtencompas, klacht.nl, facebook enz. -
Nov 15, 2013 om 22:02verzekering mobiele telefoonMijn dochter was 19, wel ingeschreven bij het belmeniet register. Ik wacht op dit moment op hun telefoontje wat betreft de bandopname, maar niks meer gehoord.
-
Nov 15, 2013 om 21:11verzekering mobiele telefoonMoet zeggen dat je gelijk hebt, maar moeten wij dit maar allemaal pikken. Staan erbij en kijken ernaar.
-
Nov 15, 2013 om 20:44verzekering mobiele telefoon[quote=tijger1 schreef op vrijdag 15 nov 2013, 20:34]Vergoeding voor gemaakte ellende en ook excuses kunt u vergeten. Houd uw rekening in de gaten, dat het niet opnieuw geïncasseerd wordt. Laat desnoods het bankrekening nummer van die club blokkeren.
Bedankt voor het antwoord, maar kan dit nu allemaal, je word bedonderd waar je bij staat, moet niet gekker worden. Ga er toch verder mee desnoods de rechtsbijstand. -
Nov 15, 2013 om 20:41verzekering mobiele telefoon[quote=tijger1 schreef op vrijdag 15 nov 2013, 20:34]Vergoeding voor gemaakte ellende en ook excuses kunt u vergeten. Houd uw rekening in de gaten, dat het niet opnieuw geïncasseerd wordt. Laat desnoods het bankrekening nummer van die club blokkeren.
-
Oct 27, 2010 om 18:18transactievoorstel[quote=jscholtes schreef op woensdag 27 okt 2010, 17:52]Voor een kennelijke vergissing ga je mijns inziens geen strafblad oplopen.
Weet niet wat nu handig is; eerst betalen en een bezwaar tegen het voorstel van de 25ste indienen of niet betalen en afwachten wat er gebeurd.
[quote=jscholtes schreef op woensdag 27 okt 2010, 17:52]Voor een kennelijke vergissing ga je mijns inziens geen strafblad oplopen.
Weet niet wat nu handig is; eerst betalen en een bezwaar tegen het voorstel van de 25ste indienen of niet betalen en afwachten wat er gebeurd.
Oke, maar als de officier mij in het ongelijk stelt?
Tevens kan er tegen een transactievoorstel geen bezwaar gemaakt worden. Dussssss wat is nu wijsheid. -
Oct 5, 2009 om 13:02Geen ontvangst meer van tele 2Dit is nu de reactie van Tele 2,
Ik heb door middel van een postcode controle na kunnen kijken of er bij u in uw
woonomgeving goede dekking is met T-Mobile. Hier is uitgekomen dat er bij u
geen dekking is.
Ik kan u in dit geval twee opties bieden.
U
kunt uw abonnementen zonder verdere afkoop opzeggen of aangeven bij een andere
provider dat u nummerbehoud wilt. Indien u uw nummer wilt behouden, zullen
wij het
abonnement meteen verwijderen uit ons systeem (dit heeft geen
invloed op uw nummerbehoud
aanvraag bij de andere provider).
Duidelijker kan het niet, bedankt voor jullie reacties
-
Sep 29, 2009 om 19:27Geen ontvangst meer van tele 2Nou het mooie van alles is, ik heb een abbonement voor nog een jaar. Mijn vrouw ook nog voor een jaar en mijn dochter heeft wel prepaid.
Dit is de reactie van het webservice tele 2 team.Het
WebServiceTele2-team heeft zich tot taak gesteld om te reageren op diverse
vragen, mogelijke onduidelijkheden of klachten op het internet over de producten
van Tele2. Het WebServiceTele2-team is echter geen vervanging voor de bestaande
klantenservice van Tele2. Neemt u in dit geval alstublieft contact op met Tele2
op telefoonnummer 0900-2411602 [lokaal tarief].Ik ga met Tele 2 bellen, mocht dat niet lukken dan gaat er een aangetekende brief uit.
-
Sep 28, 2009 om 16:52Geen ontvangst meer van tele 2Bedankt voor de reactie, een mail met mijn klacht is al weggestuurd.
Ben benieuwd naar de reactie?