Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: consument456
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 4, 2016 om 09:41Alternatief voor Dolce Gusto cups
Goed nieuws! Inmiddels zijn ze bij de Albert Heijn te verkrijgen. Slechts 3,19 per 12 stuks.
-
Sep 23, 2013 om 01:03Voorgoed einde Audi-klant?Ik wil graag horen hoe anderen hiermee omgaan.
-
Sep 22, 2013 om 13:32Voorgoed einde Audi-klant?Klik hier voor de resultaten van de Consumentenbond.
-
Aug 9, 2012 om 14:39Tele2 mobiel: meteen al ellendeBovenstaande onderwerpen komen mij ook bekend voor.
Als topicstarter leek mijn probleem opgelost te zijn door Tele2, maar mijn laatste factuur was ineens 28 euro, terwijl dit 9 euro had moeten zijn, te weten de maandkosten minus de verrekening van de kosten die ze eerder in rekening brachten. Deze keer krachten ze ook VERZEND- en AANSLUITkosten in rekening, geheel onterecht, aangezien dit niet van toepassing is bij sim-only's (zie ook tele2.nl).
Tele2 heeft mijn beloofd dit op de volgende facturen aan te passen. Ik laat het hier weten of ze dit correct hebben gedaan. Zo niet, dan ga ik mijn klacht ook posten op klachtenkompas.nl van de Consumentenbond. -
May 14, 2012 om 11:39Tele2 mobiel: meteen al ellendeBij Consuwijzer schijnen er meer klachten hierover bekend te zijn, ik zal hen ook eens benaderen, wie weet helpt dat denk ik.
-
May 14, 2012 om 08:47Tele2 mobiel: meteen al ellendeIk heb indertijd inderdaad een brief ontvangen van Tele2 waarin bevestigd wordt dat ik per X datum overstap van Vodafone naar Tele2. Bij de aanmelding via hun website heb ik dit ook vermeld.
Deels is het ook mijn eigen schuld, want op meerdere fora worden mensen gewaarschuwd voor de schandalen bij Tele2. Maar goed, nu ik het ervaren heb kan ik begrijpen waarom veel mensen klagen over Tele2.