Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: dcourbois
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 15, 2012 om 19:34Heli kapot door fabricagefoutd.courbois@upcmail.nl
Stuur maar een mail! -
Nov 30, 2011 om 15:57Heli kapot door fabricagefoutBeste Edwin,
Ook ik heb in een opwelling een heli gekocht bij Sylvia's Webshop.
Helaas heb ik 3 weken moeten wachten voor ik hem binnen heb gekregen.
Ik heb hun meerdere malen gebeld, gemaild, noem maar op.
Tot ik de inschrijving heb gedownload en al hun gegevens heb ik gekregen heb ik ze een ingebreke stelling gestuurd.
Stom genoeg kreeg ik een half uur later een mail dat hij verzonden was wat fouten gehad bij tnt ( de bekende smoesjes )
Nu heb ik de helicopter binnen, nu is hij kapot geleverd, ik zie gewoon zonder hem uitelkaar te halen dat er een tandwiel kapot is.
Ik wacht ook nog op een reactie van hun.
Als je hun adres gegevens wil om ze een aangetekende brief te sturen laat het even weten. Dan mail ik je AL hun gegevens door.
Met vriendelijke groet
Dennis