Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: denizkaya
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Dec 6, 2014 om 11:25Onverklaarbare abonnement opzegging TelfortVandaag is, na ongeveer drie weken internet & tv verlies, uiteindelijk mijn verbinding weer aangesloten, vandaag nog was er een monteur langs geweest omdat de lokale centrale dacht dat ik een andere modem had van een andere provider. Nu kom ik er achter dat Telfort bij bij de nieuwe aanvraag is vergeten ook mijn TV abonnement erbij te zetten. Net gebeld met Telfort, en ik kan over 11 dagen weer tv kijken. Ik weet niet wat ik moet doen: huilen, boos zijn of is het nu grappig aan het worden? Het kan allemaal.
-
Nov 26, 2014 om 11:43Onverklaarbare abonnement opzegging Telfort[quote=malhy2 schreef op woensdag 26 nov 2014, 04:20]
Wat U verteld is dus mogelijk en kan gebruikt worden om onbeschofte medewerkers te treiteren maar of dat nu zo leuk is?
Ik bedoelde dit natuurlijk niet serieus, ik wou aangeven dat het raar is dat de klantenservice zo graag de schuld naar de klant opschuift en ik het allemaal zelf mag gaan regelen, terwijl het iedereen (ook de klantensericemedewerker) kan gebeuren. Deze periode zonder internet en televisie is iets wat ik mijn ergste vijand niet aan zou willen doen, vooral omdat je internet voor alles nodig hebt. Het is vooral zo onduidelijk of ik volgende week of over twee maanden weer thuis kan internetten. Toch krijg ik nu bijvoorbeeld via klantenkompas het bericht dat ik binnen vijf werkdagen gebeld wordt... AAAARGH!!!! Hoe moeilijk is het om meteen te bellen? Dan ben ik al twee weken in de weer voordat het langverwachte proces in gang gezet wordt en wie weet hoelang dit proces nog gaat duren...