Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: dialet
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Sep 29, 2015 om 21:19Tele2 levert niet, maar verkoopt welDank voor het meeleven en meedenken. Beperk me niet alleen tot het tele2 forum ook op facebook gereageerd en wederom gebeld. Kom op het tele2 forum lotgenoten tegen. O.a iemand waarbij op 11/ 9 al nummerbehoud is overgezet en ook nog niets ontvangen. Ook klachtenformulier ingevuld en op alle andere fora die ik maar kan bedenken. Een medewerker die mijn probleem door wilde zetten naar afdeling bijzondere gevallen geeft aan hier zelf niet doorheen te komen.. Weet trouwens niet of deze afdeling bestaat, stond in ieder geval niet in mijn dossier vermeld....
Ook interessant is dat sales ( ik heb nu via sales gebeld aangezien dat wel een gratis nummer is) niets van een orderprobleem afweet terwijl ik begrepen heb dat dit al vanaf medio augustus speelt. Tele2 verkoopt denk ik echt gebakken lucht. Mooi twitter bericht -
Sep 28, 2015 om 20:21Tele2 levert niet, maar verkoopt welDank voor het meedenken, klachtenformulier ingevuld ( reactie in max 10 dagen) en net ook gevraagd naar lotgenoten via tele2forum, ben benieuwd...