Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: dianavanderpot
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Feb 17, 2013 om 13:10Ook slechte ervaring met service en hoofdkantoor BeterBed?
In 2011 heb ik bij Beter bed op de vestiging Naaldwijk mijn bed aangeschaft.
Van dit bed heb ik tot medio oktober 2012 veel plezier gehad tot het bed steeds verder begon te verzakken. Het werd zelf zo erg, dat er een kuil in het midden van het bed ontstond.
Ik ben terug gegaan naar de vestiging om dit probleem aan te melden. Wij zijn namelijk van mening dat dit niet binnen een jaar mag ontstaan. De vestiging Naaldwijk heeft vervolgens een storing aangemeld. Op 17 januari 2013 is er een monteur langs geweest die onder beide lattenbodems nieuwe dragers heeft gemonteerd.
De monteur heeft ook nog gekeken naar de staat van de matrassen. Hij heeft beide matrassen afgekeurd en een SOF aangemeld (vervanging aanvraag).
Ik ben dezelfde week naar de winkel gegaan om nieuwe matrassen uit te zoeken. Helaas waren de matrassen die ik had niet meer leverbaar, waardoor we genoodzaakt waren een nieuwe keuze te moeten maken.
Sinds dat het bed is gaan verzakken heb ik ook steeds meer last van rugpijn. Dit is zelfs zo erg dat ik hiervoor al meerdere malen fysiotherapie gehad heb en er nog niet van af ben. Ik ben van mening dat de defecte/afgekeurde matrassen debet hieraan zijn.
Omdat ik nog niets vernomen had van de vestiging Naaldwijk en/of het hoofdkantoor van Beter Bed ben ik 30-01-2013 gaan bellen met de klantenservice. Hier kreeg ik te horen dat ze aan het wachten waren tot de vestiging Naaldwijk de melding door zouden sturen. Dit was naar ons idee allang gebeurt. De persoon van de klantenservice zou contact opnemen met de vestiging Naaldwijk om een en ander versneld in werking te zetten.
Nu werd ik in de middag van 30-01-2013 gebeld door een medewerker van de vestiging Naaldwijk met de mededeling dat de matrassen besteld zijn en over circa 2 a 3 weken afgeleverd kunnen worden. Daarnaast melde deze persoon dat het voorgestelde coulance regeling afgekeurd is. Ik moet zeggen dat ik de service afhandeling van Beter Bed in de klachten afhandeling ver beneden pijl vind. Je moet als klant telkens zelf achter alles aan en van service is geen sprake.
Nu heb ik op Internet gekeken naar de leveringsstatus van de vervangende matrassen. Deze staat tot onze schrik op 5 maart 2013. Dit betekent dat we totaal bijna 2 maanden moeten wachten. Gezien de rugpijn van mijn vriendin ook erger wordt en ze hier nu ook weer bij de fysiotherapie loopt. Lijkt mij dit erg lang.
Ik hoop dat we een passende oplossing kunnen vinden om de onvrede en overlast die ontstaan is weg te nemen.
Gewenste oplossing
Een zo spoedige mogelijke levering. Ik ben niet iemand die meteen roept dat ik hiervoor een schadeloosstelling wil hebben. Maar een coulance in de vorm van een tegoedbon lijkt mij niet meer dan normaal. In de vestiging Naaldwijk stelde ze voor om boven het verschil van € 30,- te verhogen met € 50,- om tot een totaal te komen van € 80,-. Dit lijkt een passende oplossing.
Op 7 Februari hebben we bovenstaande klacht gemeld op klacht.nl met als titel Klacht Beter Bed: Slechte service bij defect aan bed bij vervangen matrassen. Met de Klantenservice was afgesproken dat ze tegemoet zouden komen aan de gewenste oplossing die we aangedragen hadden. We zouden een tegemoetkoming krijgen van 80 euro. Afgelopen vrijdag 15 Februari zijn de matrassen geleverd. Helaas zonder de waardebon die ons toegezegd is vanuit de klantenservice. We hebben meteen gebeld met de klantenservice. Daar kregen we te horen dat de persoon waar de afspraak mee gemaakt was niet aanwezig was en er niets over in het systeem stond. Dit verbaasd mij enorm. Als er afspraken gemaakt worden met klanten, dan behoren deze toch ook in het systeem gezet te worden. en nog belangrijker, als er afspraken gemaakt worden, dan kom je deze toch ook na.