Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: dimitrios
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Apr 13, 2015 om 16:28Slechte service fietshokje.nl@fietshokje
ik heb inmiddels het achterwiel op marktplaats gezet.
zo zie je maar weer dat je beter bij een echte rijwielhandelaar je spullen kan kopen.
zij zijn tenminste klantvriendelijk en denken met je mee.
zij zijn ook niet gecompliceerd als je een verkeerd gekocht product terug komt brengen.
jullie zijn puur geld bewust en klant onvriendelijk.
maar jullie hebben wel gelijk, ik had eerst moeten kijken naar jullie reviews.
dan was ik niet 2x voor niks naar bok de korverweg gereden.
en wat betreft de retour verplichting zal ik deze avond even vragen aan het tros radar team
waar ik werkzaam ben. -
Apr 11, 2015 om 14:38Slechte service fietshokje.nlik heb het verkeerde achterwiel gekocht bij het fietshokje.
ik heb gevraagd of ik het wiel kan omruilen of terug kan brengen.
dit is helaas niet mogelijk volgens hun.
gekocht is gekocht dus helaas.
een beetje fatsoenlijk bedrijf zal zijn klanten helpen en zijn best doen voor een oplossing te vinden.
maar deze onderneming heeft hier maling aan.
na telefonisch contact kreeg ik de opmerking dat ik maar het wiel op marktplaats moet zetten