Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: ditzowebcare
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jul 7, 2014 om 10:56Ditzo autoverzekeringBeste heer, mevrouw,
Ten eerste vind ik het erg vervelend dat onze dienstverlening blijkbaar tekort is geschoten. Alvast onze oprechte excuses hiervoor.
Graag wil ik uw klacht de aandacht geven die het verdient.
Maar ik heb te weinig gegevens om dit na te kijken.
Zou u mij wat relevante informatie kunnen doormailen? Een polisnummer zou al helpen. De mail kunt u sturen naar ditzo@ditzo.nl (Tav: afdeling klachten).
Ik hoop graag van u te horen.
Vriendelijke groet,
Ditzo (^KB) -
Jun 16, 2014 om 15:53Klacht over declaratie ZiekenhuisBeste Dijkstra2, vervelend om te horen dat je nota naar jouw idee dubbel is gedeclareerd. Zou u ons uw polisnummer kunnen doorgeven zodat wij hier nogmaals naar kunnen kijken? ^MB
-
Mar 4, 2014 om 10:12Schandalige oplichting de overeenkomst van ditzo met eyewish groenenveldBeste Carola.83, Inderdaad wordt de prijsbepaling van de brillen en lenzen bij Eyewish niet door Ditzo bepaald. In onze polisvoorwaarden schrijven wij ook dat u een éénmalig kassakorting krijgt t.w.v. €100,- bij een Eyewish Groeneveld opticien. ^SGJ
-
Mar 3, 2014 om 11:47Schandalige oplichting de overeenkomst van ditzo met eyewish groenenveldBeste Joskes, In een eerder bericht heb ik u gevraagd het polisnummer te geven. Helaas heb ik deze tot op heden niet mogen ontvangen.
De prijsbepaling wordt niet door ons gedaan. De €100,- korting is geldig bij Eye Wish voor elke bril of lenzen pakket. Daarnaast kan de €100,- kassa korting ook gebruikt worden in combinatie met acties van Eye Wish. ^XJ -
Mar 1, 2014 om 18:36Schandalige oplichting de overeenkomst van ditzo met eyewish groenenveldBeste joskes, Helaas hebben wij geen invloed op de prijs van de lensen of bril die u wil aanschaffen. Wilt u ons uw polisnummer en telefoonnummer toe sturen? Dan geef ik het door aan de desbetreffende afdeling en komen wij er op terug. ^ XJ
-
Oct 23, 2013 om 14:05ongeauthoriseerde bedragen afgeschreven door DitzoBeste henkenmonique,
Ik heb navraag gedaan bij de betreffende afdeling en kreeg door dat:
Er is doorgegeven aan het incassobureau dat u alleen de hoofdsom moet betalen en dat het dossier gesloten gaat worden.
Hierdoor hoeft u geen incassokosten te betalen en het incassobureau geeft dit nog door aan u.
Mijn collega gaat een overzicht voor u maken om aan te geven hoe de achterstand is ontstaan.
Met vriendelijke groet, ^MM -
Oct 15, 2013 om 11:14ongeauthoriseerde bedragen afgeschreven door DitzoBeste Henk en Monique, wat vervelend dat het zo verloopt. Kunnen jullie me je naw gegevens mailen naar webcare@ditzo.nl? Dan kan ik hier achteraan gaan voor jullie. Vriendelijke groet Ditzo ^LS