Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: djkill
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jan 14, 2015 om 23:32Kewlox kast niet geleverd na faillissement, wat te doen?Wij hebben alles betaald, met optie 1 bedoel ik dus: in overleg met curator om mijn volledige betaalde kast voor nader te bepalen prijs opnieuw te kopen. Eigenlijk te bizar.
Wellicht kunnen gedupeerden die dit lezen mijn tweet nog even retweeten:
https://twitter.com/djkiljan/status/555321994326339584
Desnoods retweet ik hem zelf iedere dag......
bedankt voor je reactie, zoekster ! -
Jan 14, 2015 om 23:03Kewlox kast niet geleverd na faillissement, wat te doen?Op 25 december 2014 hebben wij ook een kast voor 1280 euro gekocht via de website www.kewlox.nl, en betaald. Omdat je het gevoel hebt dat je bij een gerenommeerd merk een bestelling plaatst, heb ik geen seconde gedacht aan een eventueel faillissement van de (blijkbaar aanwezige) tussenpersoon "Kasten Nederland BV"....
Ik heb de afgelopen dagen uitgebreid gesproken met lundia-winkels, curator en kewlox belgie (de producent!).
Mijn inziens zijn er 3 wegen:
1. van de curator en 'pandhouder' toch de kast geleverd krijgen. Ik heb begrepen dat alleen klanten met een aanbetaling de kast geleverd krijgen, daar kan de bank namelijk nog 75% van de waarde van de kast op verdienen. Zou ik in overleg moeten met de pandhouder om de kast voor redelijke prijs te kopen?
2. bij kewlox belgie op basis van coulance en het aanspreken op hun verantwoordelijkheid als gerenommeerd merk de kast te kopen/krijgen?
3. aansprakelijk stellen van de website www.kewlox.nl ? Op deze website kan je nu doodleuk weer kasten bestellen, via www.lundia.nl wordt je doorgelinkt naar de shop op www.kewlox.nl !!! Dat is toch een soort oplichterij van www.kewlox.nl ? Bij mijn bestelling op 25 december was nergens te vinden dat ik bij "Kasten Nederland BV" bestelde. Staat ook niet in de factuur, niet in de betaling etc. Er wordt alleen gesproken over Kewlox. Heeft iemand een idee hoe ik de eigenaar van deze website kan achterhalen en aansprakelijk kan stellen? Het heeft er alle schijn van de website bewust losgeweekt is van het bedrijf "Kasten Nederland BV", vooraf aan dit faillissement !!!!
4. als gedupeerde klanten ons verenigen en gezamenlijk optreden?
dank voor jullie meedenken!!