Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: doravn
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jul 11, 2014 om 18:43Weet iemand wat Yebbi voor een spam is?Ik heb exact dezelfde mails gekregen als FRANSMULCH, zelfs het zelfde factuurnummer staat op mijn zogenaamde aanmaning. Zie hieronder:
Betreft: Aanmaning
Geachte klant van Yebbi,
Onlangs hebben wij u een overzicht met uw openstaande rekeningen toegestuurd. Helaas hebben wij tot op heden geen betaling van u mogen ontvangen. Wij verzoeken u daarom het openstaande bedrag binnen 10 dagen aan ons over te maken. Helaas zijn wij anders genoodzaakt de wettelijke rente en incasso kosten van 15% van het totaal bedrag met een minimum van 40 euro aan u door te bereken, alsook zullen we uw dosier doorsturen aan Credifin-Nederland B.V. incasso om de vordering verder te incasseren met alle bijkomende kosten voor u.
U kunt het openstaande bedrag gemakkelijk overmaken via iDeal en onze vele andere betaal methodes.
Boekingstekst Factuurnr. Datum Te betalen Betaald Saldo
Deelname Yebbi 84949 27-06-2014 -22,98 EUR
Ordersaldo -22,98 EUR
Uw saldo: -22,98 EUR
Reeds overgemaakte bedragen en retouren zijn tot en met 27-06-2014 (onze boekdatum) verwerkt. Mocht u de betaling reeds aan ons hebben overgemaakt, beschouwt u dit schrijven dan als niet verstuurd, bent u het niet eens met de factuur? Belt u ons dan op onderstaand nummer.
Heeft u nog vragen? U kunt ons telefonisch bereiken van maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 22:00 uur op 0909-4133500 onder box-nummer: 112747.
Klik hier om uw openstaande saldo online te betalen!
Met vriendelijke groet,
Thomas de Groot
Afdeling finance Yebbi