Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: duinman
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Aug 4, 2014 om 20:26betaling upc[quote=ron530 schreef op vrijdag 18 jul 2014, 13:47]Als u wegens achterstand in de betaling wordt afgesloten ontslaat u dat niet van de betalingsverplichting voor de volgende termijnen. Als uw contract al maandelijks opzegbaar was staat er tenminste nog één termijn open.
Via klachtenkompas probleem opgelost. Fout van UPC en sinds vandaag kunnen we weer gebruik maken van UPC. -
Aug 4, 2014 om 20:25betaling upc[quote=zoekster schreef op donderdag 17 jul 2014, 15:04]U zou het nog via de klachtenkompas.nl kunnen proberen. Daar zit de webcare van UPC en er wordt opgelost met een hoge tevredenheidscore. Misschien kan die de zaak wat versnellen.
Wil je nog bedanken voor je tip. Via klachtenkompas is het probleem opgelost en kunnen we weer gebruik maken van UPC. -
Jul 18, 2014 om 07:53betaling upc[quote=1953 schreef op donderdag 17 jul 2014, 23:23]Iniedergeval sowieso wel [u]heraansluitingskosten[/u] verschuldigd.
Moet u wel abonnementskosten door blijven betalen? U kunt op dit moment UPC als nalatig beschouwen, u had uw betalingsverplichting volledig betaald aan het incassobureau. Beschouw het nu als een onrechtmatige daad zijdens UPC, wanprestatie met het onvermogen om u direct weer her aan te sluiten.
We waren afgesloten en hebben sindsdien ook geen abonnementskosten betaald. Geen signaal meer kunnen ontvangen van UPC.
Het vreemde is dat we per 3 juli wel weer kabel hebben (bij toeval kwamen we daar via telefonisch contact UPC achter), dus we kunnen weer tv kijken via UPC. Maar geen pakket bestellen. -
Jul 18, 2014 om 07:49betaling upc[quote=mahadma schreef op donderdag 17 jul 2014, 22:48]Er bestaan andere providers voor tv, tel en internet. Het is maar een idee.
Uiteraard hebben we daar ook naar gekeken, er zijn 2 kabelaanbieders: ZIGGO en UPC. In onze regio heeft UPC voor het zeggen.
We hebben KPN geprobeerd, maar dat is ons slecht bevallen. Trage internet, en eer alles werkte waren we 5 weken verder. Veel hinder van draadloze verbinding, WIFI werkt niet optimaal etc...
Dus we blijven maar hopen op UPC. -
Jul 17, 2014 om 22:39betaling upc[quote=ron530 schreef op donderdag 17 jul 2014, 16:32]Het lijkt erop dat UPC met het uithanden geven van de vordering ook uw contract heeft beëindigd want normaliter worden na melding van de deurwaarder de bestaande diensten weer hervat. Edoch zolang UPC de betaling nog niet in het systeem heeft opgenomen is een nieuw contract afsluiten niet mogelijk. Wellicht kan een kopie van de deurwaardersbrief opsturen/mailen de boel nog iets versnellen.
Ondanks telefonisch- en mailcontact deurwaarder en upc geen actie van hen. Heb diverse mails verzonden met als bijlage kopie brief deurwaarder dat het dossier is gesloten daar volledige betaling is ontvangen, totaal geen respons. -
Jul 17, 2014 om 22:35betaling upc[quote=kaasbroodje schreef op donderdag 17 jul 2014, 15:14]Ze zullen bij UPC geen haast maken voor ex-wanbetalers, dat is hun gedachten. Terwijl soms tot vaak de persoon in kwestie er niets aan kan doen.
Dat vermoeden krijg ik ook, ondanks beloftes: wanneer het betaald is, kunt u weer gebruik maken van onze diensten. -
Jul 17, 2014 om 22:33betaling upc[quote=zoekster schreef op donderdag 17 jul 2014, 15:04]U zou het nog via de klachtenkompas.nl kunnen proberen. Daar zit de webcare van UPC en er wordt opgelost met een hoge tevredenheidscore. Misschien kan die de zaak wat versnellen.
Ik ga het zeker proberen. Dank voor de tip.